Prison Break - Spoilers kan forekomme

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    hvor mange afsnit er der i sæson 2? - kan da ikke passe der kun er 13 vel? :(


    jo der er kun 13 afsnit i sæson 2, dog er der ikke så lang tid til sæson 3 begynder i us. 22 jan. 2007 starter hele ballet igen :cheers:

  • Quote

    Originally posted by SplatDK


    jo der er kun 13 afsnit i sæson 2, dog er der ikke så lang tid til sæson 3 begynder i us. 22 jan. 2007 starter hele ballet igen :cheers:



    aaaargh, der er alt for lang tid til den 22/1-07.... ;(

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    hvor mange afsnit er der i sæson 2? - kan da ikke passe der kun er 13 vel? :(


    Nej ... det er S2 som der fortsætter fra januar af... der er over 20 afsnit i S2. ..

  • Lidt info



    Fox will air the remaining nine episodes of Prison Break without repeats, and then slide a new show into the time slot in April, according to Variety. This will give Fox a powerful kickoff to 2007, with Break, 24, and American Idol all returning in the month.

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Perfekt. Frygtede ellers lige eftersom myepisodes.com ikke havde andet end den næste på...


    Tv.com har også kun listet episode 14 under "episodes", så måtte lige kigge i nogle nyheder :)


    Men glæder mig da til at se videre :dance:

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Det er jo ren tortur med pause :evil:


    Det er ligesom LOST. Tror Gøngehøvdingen er den oplagte ynglings serie så ;)


    Det er desværre ingenting ift. Lost :(


    Quote

    Det vil jeg mene også er lidt tyndt.. Den kan da ikke bare stoppe på den måde?


    Det er nu meget normalt at gøre det på den måde.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Lidt info



    Fox will air the remaining nine episodes of Prison Break without repeats, and then slide a new show into the time slot in April, according to Variety. This will give Fox a powerful kickoff to 2007, with Break, 24, and American Idol all returning in the month.


    Tak for info :9xo


    så er der lige 1½ måneds pause efter afsnit 14, som jeg ikke ved hvordan jeg skal overleve :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Hvis ikke du har set Rome kan det anbefales. Det starter også først i det nye år.


    synes ikke jeg har hørt andet om Rome end at det er noget man følger med i, i håb om at det måske bliver bedre... det er ikke grund nok :D


    iøvrigt venter jeg også spændt på næste sæson af the 4400 (kommer til sommer)....

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    synes ikke jeg har hørt andet om Rome end at det er noget man følger med i, i håb om at det måske bliver bedre... det er ikke grund nok :D


    iøvrigt venter jeg også spændt på næste sæson af the 4400 (kommer til sommer)....


    Yeah, det er sådan jeg har det med Rome, men afslutningen på sæson 1 var alligevel overraskende og spændende.

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    hvor mange afsnit er der i sæson 2? - kan da ikke passe der kun er 13 vel? :(


    Der er vinterpause nu, men der nok 22 eller 24 i en sæson, det er der i de fleste serier'!

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Tak for info :9xo


    så er der lige 1½ måneds pause efter afsnit 14, som jeg ikke ved hvordan jeg skal overleve :boxed:


    Heller ikke mig :rolleyes: afsnit 13 var mega fedt, med god afslutning :)

  • Quote

    Originally posted by Brition
    Der er altså ikke noget nyt i, at en serie holder en pause midt i det hele. Desuden gjorde de det altså også i første sæson. ;)


    Nope, det er sådan set noget der sker hvert år :)