Hvad hører de forskellige mennesker?

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    he he... :))


    Ja, en god uddannelse er langt det bedste. Man skal være heldig og så arbejde hårdt for at komme nogen steder uden...


    Det kommer vel an på hvordan man ser på det ...

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Hvad mener du ?...


    Altså vil selv mene en uddannelse i dagens DK er en god start ... Måske andre synes man bør få erfarringer på arbejdsmarkedet ... Men virksomhederne kræver bare mere og mere man har alt muligt crap ... Ville squ være rart hvis man bare kunne arbejde ...

  • btw er der jo ikke noget musik/nogle genrer/stilarter der er bedre end andre..alt handler vel om øret der lytter, dvs det er en smagssag

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Altså vil selv mene en uddannelse i dagens DK er en god start ... Måske andre synes man bør få erfarringer på arbejdsmarkedet ... Men virksomhederne kræver bare mere og mere man har alt muligt crap ... Ville squ være rart hvis man bare kunne arbejde ...


    Ja, jeg er enig med dig.... En uddanelse er en god start og langt fra enden på noget for når man først kommer ud på arbejdsmarkedet så er det man skal til lave noget og samle erfaringer. Det er også den fede del... Syntes jeg. Jeg har sgu aldrig rigtig været så meget for at gå i skole. Det er for kedeligt i længden. Der sker jo ikke en skid. :]


    Hvis man er heldig og arbejder hårdt for det, så kan man godt klare sig uden en fin uddannelse, men det er nok ikke lige det bedste at satse på. Det kommer jo også and på hvad man vil med livet. Indtil videre har jeg klaret mig helt fint med den sjat uddannelse jeg har. Det er top nice... :))


    Nå, men det var lidt off topic... Dog i off topic-området, men nok den forkerte tråd.


    PS. Techno rules... :)) ... if you cant make it, your can hear it... :))

  • Quote

    Originally posted by kioskbaskeren
    btw er der jo ikke noget musik/nogle genrer/stilarter der er bedre end andre..alt handler vel om øret der lytter, dvs det er en smagssag


    Yup ... Just as I've mentioned somewhere before :]

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Altså vil selv mene en uddannelse i dagens DK er en god start ... Måske andre synes man bør få erfarringer på arbejdsmarkedet ... Men virksomhederne kræver bare mere og mere man har alt muligt crap ... Ville squ være rart hvis man bare kunne arbejde ...



    måske har man bare ikke fundet ud af hvad man vil lave hver dag resten af livet..udd. er sikkert den bedste løsning, men der findes folk der ikke rigtig har fundet ud af hvad de egentlig er bedst til..denne katagori tilhører jeg :) jeg knokler rundt på Århus havn, og det er helt sikkert ikke det bedst lønnede, og sommetider osse ret kedeligt..men een ting er sikkert, med fede kolleger når man langt :)


  • Enig

  • well kommer jo meget an på hvor meget man er tilhænger af den pågældende genre ..


    altså min defination på en rigtig rock tåger ( nok lidt som mig selv) er at man har en rimlig bred smag inden for rock genren .. som er kæmpe stor ..


    folk der høre techno har for det meste en rimlig bred smag .. altså høre ud over techno også en del andet som husere på mainstream markedet ..


    jeg høre dog også rap og r&b... så jeg tåger ikke kun rock/metal.. selv om det dog er det der mest køre i anlægget..
    Personligt hader jeg techno og sådan .. får hovedepine af lortet .. har haft den periode hvor jeg hørte det .. og nu er jeg vokset fra det .. dog har jeg ikke noget imod folk der høre det ..


    btw intet slår en god koncert med head banging.. giver minder om gode koncerter med Soulfly, Mudvayne. Sepultura... :)

  • Quote

    Originally posted by PLauGe
    btw intet slår en god koncert med head banging.. giver minder om gode koncerter med Soulfly, Mudvayne. Sepultura... :)


    Og du snakker om hovedpine af techno :P


    Det kommer nu også meget an på hvad for noget techno du hører, synes selv man kan få hovedpine af Goa ... Men når jeg bare skruer op derhjemme, får jeg ikke hovedpine, det er noget andet på et diskotek, hvor musikken er skruet op på et punkt hvor det ikke lyder godt og man samtidig må råbe til hinanden ...


    Men hvis du hører noget som nedenstående track, som ikke er hårdt, så synes jeg ikke man får hovedpine ..


    Sensation - The Anthem 2003 [Robert Gitelman Remix]


    Vil atter engang slutter med konklusionen, SMAG OG BEHAG !!! ;)

  • Vil nøjes med ikke at svare på poll :)


    Fatter den nemlig ikke...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Eller hovedpine kan opstå hvis du hører noget som Thunderdome <-- Personligt ligger det slet ikke i min smag .. Narj den form for Techno jeg kan lide, eller det ligger jo egentlig under Trance, men som atter er en genre under Techno ... Det er Trance, hvor man kan læne sig tilbage i sin lækker kontorstol og drømme sig væk ..

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Vil nøjes med ikke at svare på poll :)


    Fatter den nemlig ikke...


    Hehe ... Som gutten af denne tråd vidst pointerede, så er det noget med at de to grupper, henholdsvis Techno og Rock har det med at være rasistiske overfor hinanden ... eller noget ... 8o

  • Quote

    Originally posted by kioskbaskeren
    btw er der jo ikke noget musik/nogle genrer/stilarter der er bedre end andre..alt handler vel om øret der lytter, dvs det er en smagssag


    Enig.


    For ikke lang tid siden havde de noget techno halløj
    i et telt 1 km her fra. De spillede vildt højt og hjemme
    hos mig gik bassen gennem alt. Var lige før jeg fandt
    gøppen frem og ville skyde et lag hagl i de deres
    forb.... anlæg.


    Moralen af mit indlæg: Øret skal ikke tvinges til at lytte
    til noget det ikke har lyst til at høre på.


    Folk må for min skyld høre lige hvad de har lyst til,
    bare jeg slipper for at skulle høre med.


  • Ahh piv piv .. Det er først godt når tingene falder ned .. Just kidding ..


    Man skal da tage hensyn ... Ved så ikke om jeg gør det, siden mine naboer mener jeg hører Techno ... Heh .. Men det korte af det lange er, man skal da tage hensyn til sine medmennesker .. Men vil da lige hilse at sige mine ting falder ikke ned fra hylderne, så helt slemt kan det da ikke være :]


  • okay, jeg er selv vokset lidt fra metallen..tiderne skifter :) men sepultura i kbh 1996 det var klasse.
    nu er det mest goa/chillout/ambient, kort sagt mest elektronisk musik der rykker rundt i mit univers.Jeg kan varmt anbefale infected mushroom, der på glimrende vis magter at klaske en fantastisk stemning på bordet :D