Anbefal nogle spil ?

• Hey alle,

jeg er ikke så orienteret omkring spilleverdenen :) men vil da gerne have lidt feedback, for vil lige ud og købe nogle spil hehe

Her er genrerne: så i er meget velkommen til at poste de spil i mener er fede :)

Sport: Har fifa 2007 og FM 07

RPG: ??

1 person shooter: tjah der e rvel counterstrike, og en masse andre, men har overvejet at investere i Battlefield 2112 mener jeg det hedder??

Eventyr spil: anbefal noget

Strategi: må gerne være noget krigs noget realistisk, eller f.eks. noget urealistisk som warcraft ?

Racerspil: Tjah hva siger i til Need For Speed Carbon ?

Har desuden overvejet spillet WOW og gå online med det...

Ved ikke, men tilføj nogle gode titler så jeg har lidt inspiration... :)

• RPG: Oblivion og NWN2 :hb:
    Racer: Toga Race Driver 3

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

Rettet en gang, sidst af Ciric ().

• Call of Duty 3 i'd say

edit: nvm, gik lige op for mig det ikke var ude til pc.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Rettet en gang, sidst af MvK ().

Originally posted by Ciric
    RPG: Oblivion og NWN2 :hb:
    Racer: Toga Race Driver 3

hvad er olivion er det godt ?? og hvad er nwn2 :D

er toga racer 3 bedr eend need for speed carbon ??

• Har kun prøvet demoen ef nfs-carbon, så er måske på et lidt tyndt grundlag at jeg udtaler mig....men imo JA!!!
    ...man kan kort, (og med risiko for at bliver irettesat), sige at nfs er arcade mens Toca er simulation!

og ja, både Oblivion og NWN er suveræne spil :))

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

Rettet en gang, sidst af Ciric ().

• Uha du kunne ikke have spurgt på et bedre tidspukt :D

Har lige fået Total war: Medival 2 det er det fedeste..

Så hvis du er til "turn based" realistiske krigsspil så køb dette.
    men det er ikke helt turn based alligevel...

mit første total war spil var Rome og der faldt jeg for genren med det samme ;)

Hvis du kender til total war serien synes jeg du skal købe det spil ellers vil jeg gerne forklare dig hvad det går ud på...

intel pentium 3: 2,8 Ghz
    nVidia geforce 7900 GS
    2 GB ram
    160 GB SATA harddisk

• (1 person shooter: tjah der e rvel counterstrike, og en masse andre, men har overvejet at investere i Battlefield 2112 mener jeg det hedder??)

det hedder BF2142 og det kan klart anbefales, spiller det selv en del.

(RPG: ??)

jeg er selv igang med at spille nwn2. men er dog blevet lidt skuffet over det, men det er nok fordi jeg havde for høje forventninger til det, da jeg var en stor fan af nwn1.

(Strategi: må gerne være noget krigs noget realistisk, eller f.eks. noget urealistisk som warcraft ?)

har prøvet en demo af det nyligt udkomne company of heroes, og det er altså det fedeste rts. spil jeg nogensinde har prøvet. jeg synes du skulle tage og downloade demoen og prøve det, jeg er sikker på det er noget for dig.

(Har desuden overvejet spillet WOW og gå online med det...)

hvis du vælger at gøre det, så behøver du ihvertfald ikke købe nogen andre spil, da du alligevel ikke får tid til at spille dem. :)) jeg har spillet det siden betaen og droppede det først her for ca. 3 mdr. siden, det er stærkt vanedannende og pissegodt.

håber du finder noget du kan li. :9xo

• Hehee ja...

indenfor sport elsker jeg spille fodbold spil, og der har jeg fifa 07 samt FM manager 07 :) desuden ser det nye PES 6 til PC ikke helt ringe ud...

Har lige investeret penge i WOW og skal online med det, skal lige sætte mig ind i det og sådan ;) nok en god ide er at create en bruger hehe, men der følger en lille lækker bog med til det på 170 sider, så der er nok læsen der :) hehe

Men overvejer stærkt at købe det nye BF hvor det foregår i fremtiden... :)

Har også overvejet at prøve investere penge i The Elder Scrolls eller NWN 2...Samt company of heroes :) hehe

Ja der er en del jeg kigger på lige pt. det er jo også fordi den nye bærbar skal fodres med en masse godt :) hehe

• du går aldrig tilbage til FIFA når du har prøvet PES! :)

PES har følelsen af at være en fodbolds sim. hvor FIFA er mere arcade og urealistisk.

Hvis du er til MMORPG´s så ville jeg klart anbefale WoW, du kan lige nå at lvl en char op til 60 inden udvidelsen The Burning Crusade udkommer i januar.

Men som allerede nævnt så kommer WoW til at tage al den tid du har til rådighed til at spille hvis du kan li spillet :)
    Jeg kan godt li at man får så mange venner fra forskellige lande og snakker med så vidt forskellige mennesker som man gør i WoW :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• hehe ja det er rigtig med det der wow... skal starte på det nu her i dag... :)

men den der udvidelse der... betyder det at man skal købe den? eller kan man spille med den gamle samt mod dem der har købt udvidelsen? og hvad er der i udvidelsen som ikke er i den gamle ? :D

• selve "verdene" bliver udviddet med et område som er ½ delen af det nuværende område.

Du kan sagtens spille mod folk som har udvidelsen selvom du ikke selv har den, du kan bare ikke rejse til de nye områder, lave en character med de 2 nye racer eller få den nye jewelcrafting proffession.

Men GL med spillet, hvilken server joiner du?

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Medieval 2: Totasl war
    anderledes tur baseret strategispil, meget morsomt.

Ellers hvis du er til FPS, Day of Defeat Source

Originally posted by Malk
    selve "verdene" bliver udviddet med et område som er ½ delen af det nuværende område.

Du kan sagtens spille mod folk som har udvidelsen selvom du ikke selv har den, du kan bare ikke rejse til de nye områder, lave en character med de 2 nye racer eller få den nye jewelcrafting proffession.

Men GL med spillet, hvilken server joiner du?

har du msn