Den nye patch!

• til dem der spiller av...opfordre lige jeres team til at spille den på den her måde:

ally:

rush ned til frostwolf keep, og hav kun et par til at forsvare

horde:

rush til stormpike graveyard, indtag den og kæmp jer vej over..lad være med at tage belinda og karl phillips medmindre slaget er tabt i forvejen.

grunden er at et av run kan trække ud i over 2 timer, hvor man kæmper på vejen lige før SP GY...ja det giver stadig honor, men med den end-bonus man får og alle de marks man får, så er det meget bedre for begge hold at få et run overstået så hurtigt som muligt, det giver simpelthen bedre, uanset om man taber eller vinder.....

vil bare opfordre jer til at opfordre de andre til at gøre det på den måde...jeg var ude for 2 runs tog 5 timer igår...her til formiddag klarede jeg 5 runs på 1 time og fik flere marks og mere honor for det.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Jamen problemet er der er 40 mennesker og nogle er virkeligt tankevækkende at være i bg med :P der er endda nogle der direkte modsætter sig den taktik der, bare for at få folk til at råbe og skrige :P

• Netop!
    Mange der spiller i AV er direkte retarderede! Det er så groft, til at brække sig over!

Men ja, 5-10 på defense, resten rush direkte til SP

Originally posted by Hardstyler
    Netop!
    Mange der spiller i AV er direkte retarderede! Det er så groft, til at brække sig over!

Men ja, 5-10 på defense, resten rush direkte til SP

AV er blevet PVE sted... ingen laver stort set PVP der mere.. på nær de 5-10 i defense

Originally posted by Gurk

AV er blevet PVE sted... ingen laver stort set PVP der mere.. på nær de 5-10 i defense

jeg holder mig på defense ;) sjovest klart