Hvorfor wow kan være belastende

  • Nå men jeg er jo omsider dinget 60 som human warlock.


    Som det første vil jeg jo gerne have mit epic mount, så jeg har sådan set færdiggjort questen til det.


    Så jeg starter dagen kl 14 med at køre runs til scholo - men fordi det er randomgroups wiper vi flere gange og folk falder fra. Kl 18 får vi så en group på benene hvor det bare kører. Vi er så fremme ved næstsidste boss da en fra min guild har connectionproblems. Så vi må ud og finde en ny mage. Vi summoner en fra en større guild på ravencrest og får nappet de sidste bosser.


    Og så dropper Dreadmistmasken , som jeg jo gerne har ville ha. Jeg needer da jeg jo er den eneste lock og jubler over et forholdsvist godt loot.


    Så går magen sg* hen og needer ??? og vinder need-roll .


    Selvfølgelig går alle i gruppen amok og spørger hvad fanden han har gang i.


    Det svarer bare tørt "for PVP" og så er han smuttet.


    Og når jeg så har sundet mig lidt finder jeg ud af at mit mount skal fixes i DM


    Så alt i alt en totalt neder dag på ravencrest !!


    Nå men for at få humøret op igen kan i lige se dreadmist sættet IRL


    Så er man fandeme en nørd :))

  • Jup. det var lige sån' nogle dage der fik mig til at holde op med at spille WOW. Der var ALT for mange af dem og de vil blive ved med at komme, man skal jo hele tiden liiiiige ha' noget nyt som alle mulige andre også liiiiige skal ha'.


    (men i sidste ende har det da helt klart været det spil jeg har brugt flest timer på og været mest underholdt ved)

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Jeg går faktisk også rundt med dreadmist head på (er mage) :) men jeg needede den da også kun fordi der ikke var nogen lock.. pga. dens rimeligt høje stamina er den faktisk dejlig til pvp, men det er så rimeligt latterligt han lige napper den foran dig :P


    Minder mig om at jeg har runnet ubrs til drakki tonsvis af gange - uden andre mages.. og der har ikke været nogen robe til mig der droppede.. så FØRSTE gang en anden mage er med, så dropper lortet.. jeg bliver herre glad og needer den self, men næh nej.. den anden mage får den foran snuden på mig...



    Btw hvor hurtigt er det lige du er blevet 60? :crazyeyes: din played-time pr. dag må squ da være rimeligt voldsom...?

  • Arhh pisse nedren det med Dreadmist mask X( Der er ikk noget værre en et scholo run hvor man er SÅ tæt på at få hvad man kommer efter, og så en idiot roller need på den...

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • takker ;)


    Det har taget 20 dage at blive 60 - hvilket bare viser at jeg allerede har brugt alt for meget tid på wow - mener jeg startede i september - hvilket giver at jeg pr måned at spillet sammenlagt 1 uge 8o


    he he ja ham på billedet er for sindsyg - også derfor det lige måtte postes

  • Man er aldrig stoppet, man er bare AFK.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Originally posted by SShadowS
    Man er aldrig stoppet, man er bare AFK.


    Haha :D True, true..


    Havde da nok lige det værste Drakki run igår. Udover en noob warrior gik det hele bare ad helvede til!
    Vi havde to tanks, hvoraf vi samlede en op lige efter Rend fordi den anden skulle gå. Fint nok, vi fortsætter, og det går nogenlunde.


    Endelig kommer vi op til drakki, men da vi ikke har nogen hunter måtte en rogue pulle ham :D Bow, sprint og afsted! Det viser sig så at drakki kun følger efter ham i 10 sekunder, og derefter kommer tilbage! Så nu begynder warlocken og chainfeare 1 add, mens vores noob warrior tanker den anden add og drakki, fordi vores anden tank var offline :))


    Sygt nok går det udemærket, vi får den ene add ned mens den anden stadig blir fearet rundt! Og til sidst, med en masse døde mennesker inkl. mig, får vi drakki ned! Så står der bare en add og en warlock med meget lidt liv og nada mana ! Den sidste add whiper resten af vores party. Og lige da jeg vil bruge ankh.. SÅ DISCONNECTER DEN! Og da jeg hopper ind igen, blir jeg automatisk spawnet ved en graveyard! Så nu skal vi løbe ind igen, mens 1 blir derinde (død). Men nej, de har spawnet igen alle sammen, helt op til rend!! Og nu kommer vores warrior tilbage, ham som var offline, og står levende ved drakki! MEn han kan ikk loote ham :T


    Vi får kæmpet os stille og roligt op, og næsten er der... da drakkis corpse forsvinder -.-


    Kæft jeg var gal!! :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    takker ;)


    Det har taget 20 dage at blive 60 - hvilket bare viser at jeg allerede har brugt alt for meget tid på wow - mener jeg startede i september - hvilket giver at jeg pr måned at spillet sammenlagt 1 uge 8o


    he he ja ham på billedet er for sindsyg - også derfor det lige måtte postes


    hehe kender all quest på alliance fra lvl 1-60 :P have omkring 12-13 days /played på min warrior på darkspear da jeg dingede nerf forkøelse :D


  • he he - har taget den 5 gange nu og der er ikke droppet noget.


    Nu er vi i guilden begyndt at køre lidt faste raids, for så er dreadmist sættet ikke så interessant længere.


    Kæmper en del for at blive rank10 så jeg kan få komplet pvp-sæt - selvom det kun er det næstbedste pvpsæt er det mindst ligeså godt som det felheart tier1 sæt .


    Og så er det lidt lettere at opnå ;)


  • Dårligt tidspunkte at grinde rank på Aerial. ;)


    http://forums.wow-europe.com/t…ml?topicId=88829997&sid=1


    Quote

    The next World of Warcraft content update, “Before the Storm,” will include the new PvP Honour System, as well as other new features that will prepare us for The Burning Crusade expansion. We are currently planning to release this content update next Wednesday, December 6.

  • yeah i know - håbede på at nå bare rank 7 til i går - så var der 2 dele af sættet jeg kunne nappe, men sådan skulle det ikke være.



    Så må jeg bare forberede mig på mit første mc-run på mandag :D - glæder mig

  • Jeg nåede rank 8 i sidste uge, men opgav at gå længere da rank 9 ikke giver noget interresant og at jeg ikke gad at resikere at stå og mangle et par kills for at få rank 10 inden den nye patch. Så jeg venter bare til "Before the Storm" kommer, så skal der farmes gear. Det skulle efter sigende være ret let at få gear med det nye system. Jeg har burgt de sidste par dage på at samle 20 marks fra hver BG hehe.


    Min guild er ikke stor nok til at køre MC, vi venter på lidt mindre instance's i TBC. :D


    Men held og lykke med dit MCrun, fanme længe siden jeg har været i MC, men kan huske hvor meget jeg glædede mig første gang. :D