xp slipstreamguide

• Bare lige til dem som panisk sidder og venter på at billederne kommer op igen ;)
    LINK
    ...og kan da lige tilslutte mig begejstringen for Nlite... det program ER bare lækkert :clap:

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

• det kan jeg da lige gøre når at jeg kommer hjem fra bissekrammeren

• Der tager du fejl, vi har dem til at lave om i din signature fx :P

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

Originally posted by Axel
    Der tager du fejl, vi har dem til at lave om i din signature fx :P

Det er vist nærmere din opgave. ;) Og apropos: Kan du lige rette Mjensen's til, så den overholder reglerne. :)) Selvom jeg mistænker dig for at være den der har sørget for at der står det der står. :))

Originally posted by Mikkel

Det er vist nærmere din opgave. ;) Og apropos: Kan du lige rette Mjensen's til, så den overholder reglerne. :)) Selvom jeg mistænker dig for at være den der har sørget for at der står det der står. :))

det er jeg nu godt klar over. men jeg er altså ret doven at du ved det

• ja dem der gerne vil igang med slipstreaming har jeg en lille besked

bare se og komme igang... det kan jo ikke være så svært for nu har jeg jo lige skåret det ud i pap for jer hvordan i gør