Køb på Steam

  • Hey Tweakers


    Jeg er stødt ind i et lille problem...


    Jeg kan ikke købe på Steam?
    Der sker intet når jer trykker på en af de knapper hvor der står "click to purchase".


    Skal lige siges, at jeg kører Windows Vista Ultimate RC1...
    Havde ingen problemer da jeg brugte Vista Beta2?!?
    Den vil også gerne hente og installere de ting jeg på forhånd har købt på Steam, og efterfølgende spille dem - men bare ikke købe nye...
    :crazyeyes:


    Nogen der har en idé til hvordan jeg løser dette problem??

  • Hvilken version af IE har du? Steam har nemlig haft en del problemer med IE 7.0

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Quote

    Originally posted by Nice2u
    Hvilken version af IE har du? Steam har nemlig haft en del problemer med IE 7.0


    Well, nu er det jo 64-bit Vista - så her siger IE at den er en "IE7+" udgave..


    Min nødplan er at pille min HDD fra, sætte en lille 14GB på jeg har liggende og så lave en lyn-install af XP.
    ..så derfra installere Steam, købe det jeg nu vil, sætte min Vista HDD til igen og så hente og installere spillet under Vista..


    men det er ærlig talt lidt bøvlet... :oops:

  • Jeg brugte plan B så nu kunne jeg endelig få købt CounterStrike Condition Zero så jeg kan øve mig lidt i CS..


    Er ca. 4 år siden jeg spillede det sidst, så da jeg igår prøvede CS:S blev jeg slagtet! :ph34r:


    Anyway.. Tråd lukket - problem løst (gennem en tur i XP på en anden HDD med steam)