Mødt de kendte?

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    jeg har mødt, fedtmule, anders and, mickey mouse, minnie mouse, hele disney crew :D men andre celebs har jeg ikke mødt..


    Origin... Det har været på tale før, og nu skærer jeg det ud i pap..



    Du er krank i bærret!


    :D :D :D :D :D

  • har mest mødt musikere.
    det er ikke sikkert at de her siger jer noget.


    chris fra MDC (millions of dead cops)
    gutterne fra biohazard :o)
    backstage hos downset


    osså lige sort sol (spillede opvarmning for dem i 92 til stevns festival) mega grineren

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Cool. Spurgte du Anders hvorfor han har et håndklæde om sig når han har været i bad, men går med trøje og røven bar udenfor ? *G* :))


    nej desværre hehe.. det var i frankrig.. og fatter ik særlig meget fransk.. og var anyway ik særlig gammel, så jeg fattede ik ordenligt engelsk :/ men det har jeg faktisk også undret mig over længe hehe

  • Var i Cypern i 96.


    Pludseligt vimsede der nogle tynde mænd rundt,
    der så ret feminine ud. Prøv lige at se dem der,
    sagde jeg til kæresten. Jeg vil vædde på at det er bøsser.
    En af dem stod i poolen og råbte pludseligt i en høj
    skinger tone " uuuuhhhhh I lost my Tampax"
    Hold da kæft en idiot tænkte jeg. Det var såmænd Boy George.
    Ikke ligefrem en jeg havde lyst til at hilse på... he he


    Har også arbejdet på et slot en overgang og har hilst
    på nogle stykker fra kongefamilien. Dronning Ingrid var
    en imponerende dame. Et blik fra hende og man vidste ikke rigtigt
    hvor man skulle gøre af sig selv, men hun var sød og flink.

  • Quote

    Originally posted by VDK
    du har fatisk fat i noget der griller- hvorfor gør han egenligt det???

    Til Torque


    Bare fordi du bor i Billund behøver du vel ikke have en lego avatar :D


    Bor han i Billund :-)


  • HAHAHAHAHA har først set det nu :D LOOOL... jeg ved det godt ;)

  • Jeg har engang drukket sort svin sammen med tom McEwan på en bar...
    jeg har engang set svend auken gå ind i en lygtepæl på parkalle´(og JA, han var stiv...)
    jeg har engang kløet jesper kleins hund bag øret(det var en gravhund)
    jeg har engang mødt anders fjogh på bruuns bro...
    jeg har engang siddet over for mogens glistrup i toget..


    Af alle disse berømte personer må jeg erkende at Tom McEwan var den mest sympatiske..


    som en ekstra bonus kan jeg fortælle at min papdatter har snakket med pyrus!
    Stik den! :)

  • Quote

    Originally posted by kioskbaskeren
    jeg har engang siddet over for mogens glistrup i toget..


    Ham har jeg også set engang, på banegården i Odense.
    Han blev forfulgt og tilsvinet af 10-12 stk. 2. generations
    indvandrere og nærmest spurtede afsted... LOL

  • Mødte jeg Mogens Glistrup, begyndte jeg nok også at smide små-ting efter ham.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Mødte jeg Mogens Glistrup, begyndte jeg nok også at smide små-ting efter ham.


    Selv når du bor i Odense ?... Vildt nok...


    Den måde du har det med Glistrup har jeg det med Anders Fjog Rasmussen og resten af landsforrædderne i folketinget... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Selv når du bor i Odense ?... Vildt nok...


    Den måde du har det med Glistrup har jeg det med Anders Fjog Rasmussen og resten af landsforrædderne i folketinget... :))


    Hvorfor ikke?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Selv når du bor i Odense ?... Vildt nok...


    Derfor hvorfor ikke? :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • For dem som ser Star Trek , har jeg mødt Doctor MCoy og Scotty, trykkede hånd og fik sagt på mit meget ubehjælpelige engelsk at der ikke fandtes en større Trekkie end mig , he he.
    Engang for 15 år siden i Universal Studio i Californien.



    The_Unforgiven