Man with big cock

• det er hvad jeg kalder en "huuuuge cock" :hb: :roller:

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

28" Samsung U28D590D

CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

Originally posted by BukkeMand
    Kunne du ikke bare have postet i shahids tråd ? ;)

Joeh.. Kunne du ikke bare have sendt mig en PM ? ;)
    - Syntes bare det sku ha sit eget topic =)

Originally posted by xt0m

Nej, for så ville andre ikke se at der ikke behøves en ny tråd med samme tema ;)

:-)

Originally posted by xt0m

- Syntes bare det sku ha sit eget topic =)

Synes da også helt klart den er sit egen topic værd. Det hedder nu en gang offtopic dette fora.

• Jeg syntes folk er noget sippede indimellem herinde, I kan jo lade være med at kigge i de tråde med nogle "underlige " overskrifter.
    Som en nævner, så er det jo postet i off topic sektionen...

thumbs up til xt0m for tråden :9xo

Originally posted by PimpF
    Jeg syntes folk er noget sippede indimellem herinde, I kan jo lade være med at kigge i de tråde med nogle "underlige " overskrifter.
    Som en nævner, så er det jo postet i off topic sektionen...

thumbs up til xt0m for tråden :9xo

Sådan fungerer det ikke, kan jeg så fortælle dig. ;) Off Topic er sektionen på Tweak, hvor folk kan udveksle sjov og spas, samt tale om hverdagsemner der ikke falder inden for nogen af de andre kategorier.

Selvom Off Topic for nogle kunne lyde som om her er åbent for hvad som helst, så er det altså ikke tilfældet. Her er visse grænser for hvad man kan slippe afsted med at poste og starte tråde om, og folk skal have lov til at udtrykke sin holdning selvom den er kritisk, så længe man holder det på et rimeligt og sagligt niveau. :)

Og så må jeg i øvrigt sige mig enig i at denne tråds emne passende kunne være lagt i Shahids tråd, men ikke desto mindre er den her nu i sin egen, og fred være med det. Dog vil jeg se til at der så heller ikke kommer flere af slagsen, for det vil være lidt for fjollet, og vil nok resultere i en lukning.

• Den ville jo ikke være nær så sjov hvis den skal i samme tråd som Shahids... Det er jo netop dér joken ligger... man tror at det er en tråd om en mand med en stor svaber, og så er det bare et billede af en mand med en stor hane...

• Mikkel :9xo

Originally posted by D-Zs
    Den ville jo ikke være nær så sjov hvis den skal i samme tråd som Shahids... Det er jo netop dér joken ligger... man tror at det er en tråd om en mand med en stor svaber, og så er det bare et billede af en mand med en stor hane...

Du er alligevel ikke til at narre :)) ;)

• de her tråde minder mig om en gammel tråd hvor overskriften var slemt f1 uheld (eller lign.) og så var der et billede hvor f1 knappen (på tastaturet) var faldet af...

men en ting er sikkert.. der kommer en masse mennesker ind i tråde med sådan et navn.. måske man skulle lave sådan en overskrift næste gang man mangler hjælp til sin puter ;)

Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital