Grand Turismo lignende spil til PC

  • Hey drenge.


    Findes der ikke et Grand Turismo lignende spil til PC? Spiller både TMNations og Carbon, men jeg kunne godt tænke mig at finde et spil i stil med GT.


    Altså hvor man kører ræs og tjener penge, køber nye biler og upgrades, kører nyt licens, nye ræs, nyere biler nyere upgrades osv.


    Det skal dog ikke være total simulation, altså hvor det kræver 100% opsætning af bil osv for at kunne køre


    Findes det? :)

  • Der er også street legal racing: Redline


    Spillet er meget sjovt, men fuld af bugs og udvalget af biler er begrænset.
    I dette spil er der også kobling...
    Der er forresten også kobling i Toca Race Driver 3, men her skal du ikke købe de biler man kører i, man der er rig mulighed for opsætning.


    Men jeg kunne da også godt bruge et bilspil til PC, der lignede gran turismo en smule. Eller det skulle være mere ligesom Street Legal Racing bare med et hav af licenserede biler og uden den der vanvittige styring og ødelæggende bugs. Det fede er at man kan skille bilen ad, som man ikke ser i nogen andre spil..


    Der er vel heller ikke nogen der kender et nyere Le Mans spil end det ubisoft udgav engang?



    ...og så måtte de også gerne lave et boksespil til PC!!

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Race Driver 3 er klart et af de bedre bilspil jeg har spillet..


    Det har en dejlig sværhedsgrad, så man ikke bare lige gennemfører det
    på en weekend..


    Og man kan også selv sætte en masse op på bilen..


    Og så er det tilmed et rigitgt pænt spil..

  • Hehe hvis du gerne vil spille Gran Turismo kan du jo hente en emulator??


    Ville nok holde mig til GT2 til en ps1 emulator, det der endnu ikke er nogen rigtigt fungerende PS2 emulator... Men jah ville være hårdt nok at kunne spille Gran Turismo 4 på sin PC... :hb:

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Rfactor er superfedt. du kan næsten selv bestemme hvor og i hvilken bil du vil køre.


    Du optjener penge efter hvert race og du kan download alverdens mods du kan hente en gratis demoversion af spillet på nettet. her starter du op med 1 f1 bil eller en gt bil. vælger du så at købe spillet online får du en kode og hermed adgang til alverdens biler og baner.


    du kan selv vælge om du vil lave en enkel opsætning eller en meget detaljeret opsætning af din bil og så kan du s'føli spille online i diverse ligaer.



    det er hamrende fedt og lige til at gå til. Jeg selv spiller en masse LeMans i prototypebil det er for griner, og jeg kan sætte løbet til at vare 24 timer hvis det skulle være, eller timescale det så døgnet går lidt hurtigere benzinforbruget og dæksliddet stiger osv osv.


    kan kun anbefale dig at prøve demoen og læse lidt om spillet på nettet for at se mulighederne. det er for fedt :9xo

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu