Ændre char name

  • Har hørt om et par stykker fra mit realm der har ændret ders karakters navn, så jeg ville lige høre hvad det var for noget?


    Mener vist at man kan blive "tvunget" af blizz hvis man har et navn det stødder imod deres regler,.


    Den anden mulighed er når du smidder en char over på et andet realm, men i det her tilfælde er det en der altid har været på realmet, så...Hvad er det for noget? Ikke noget racistisk navn eller noget, så undrede mig lidt da jeg fik det at vide :ph34r:

  • Læste på et forum at man kan slette sin char lave en ny med samme navn også skrive til en GM at man gerne vil have sin char igen, men så bliver man nød til at få et nyt navn fordi der allerede er en spiller med det navn..


    Nok ik noget jeg personligt ville prøve på dog :P

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips
    Læste på et forum at man kan slette sin char lave en ny med samme navn også skrive til en GM at man gerne vil have sin char igen, men så bliver man nød til at få et nyt navn fordi der allerede er en spiller med det navn..


    Nok ik noget jeg personligt ville prøve på dog :P


    Hmm jeg syntes det ville være en rimelig stor chance at tage. Du kan jo ikke være sikker på du kan få den igen.


    Men ja hvis du har en anden charc med sammen navn på et andet realm, kan du flytte den dertil og så bliver du tvunget til at ændre navnet på den du flytter, ved ikke om du kan gøre det sådan at du ændre på den som allerede er på realm'et.

  • Jeg ville godt tør satse min. En fra min gamle guild har fået sin karakter igen 12 gange (spørg ikke hvorfor han deletede den så meget). Jeg kender også flere der har skiftet navn på denne her måde, og de har altid fået deres karaterer tilbage.


    Jeg har også selv 2 gange fået nogle gamle alts tilbage, som jeg havde slettet pga. plads.

  • At blive tvunget til at skifte navn er rigtig nok. En fra en af mine ældre guilds hed Orgrimar. Han blev tvunget af en GM til at skifte navn. (Også selvom det staves Orgrimmar)

  • gogogo kom til tarrenmill :p

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Det ku' vel aldrig skade at spørge en GM+, jeg ved godt at han sansynligvis vil sige at han ikke ville kunne lave andet, men det er da et forsøg værd :cheers:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu