NFS Carbon - hvordan videre?

  • Quote

    Originally posted by lokkedue


    okay, tak for svaret
    Men kan jeg så ikke køre i dem i f.eks career?


    Nej, det kan man ikke mener jeg.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Herfra kan jeg også kun sige, at jeg blev slemt skuffet over det. Jeg har hørt om det nye AutoSculpt som var så fint, men det var nu ikke syndeligt revolutionerende i mine øjne - langt fra. Derudover hader jeg den nye Crew-del og generelt bare den nye opdeling af bilen og måden man vinder dem på.


    Jeg skal være ærlig og sige jeg kun prøvede det i tre kvarter hos en kammerat, men det fangede overhovedet ikke - og det skal et spil vel også.

  • Ved godt den er ved at være gammel den her tråd, men blev lige nødt til at vise mig frem... Efter at have set videoen på youtube med ham der drifter "perfekt" gennem Knife's Edge, så fik jeg lyst til at gøre det samme... Som tænkt så gjort (med 400k points mere end ham ganske vist) :boxed:


    [Blocked Image: http://www.try-this.dk/NFSC/knifesedge.jpg]


    [Blocked Image: http://www.try-this.dk/NFSC/knifesedge1.jpg]


    Det tog sin tid først at finde den rigtie bil (Dodge Challenger Concept) og så ellers en del øvelse at gøre det, men det lykkedes sq lige her for lidt siden 8)



    EDIT: Beklager, men det lykkedes sq Slacker.... :/

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Ved godt den er ved at være gammel den her tråd, men blev lige nødt til at vise mig frem... Efter at have set videoen på youtube med ham der drifter "perfekt" gennem Knife's Edge, så fik jeg lyst til at gøre det samme... Som tænkt så gjort (med 400k points mere end ham ganske vist)


    O-M-G... :ohmy:

  • Quote

    Originally posted by xt0m


    O-M-G... :ohmy:


    Prøvede lige den næste canyon drift i quick race, Devil's Creek Pass, tog ca 10 forsøg så var der perfect drift i den også... men den bane er VÆSENTLIGT nemmere... og så gav det kun ca. halvt så mange points (878k)...

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Jeg gennemførte det for nogle dage siden.. alt for nemt spil, og slet ikke pengene værd.


    Så vidt jeg kan se, så efter man har kørt det sidste løb, så kan man ikke tjene flere penge. Andet end 500 for et sk*de løb.. Det er godt nok dårligt, især når en bil koster over 200.000 !


    400 løb :P er du doven!!!

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • installeret lørdag eftermiddag, gennemført søndag morgen :/


    alfa romeo startbilen -> lambo mich. -> prosche carrera GT

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler
    installeret lørdag eftermiddag, gennemført søndag morgen :/


    alfa romeo startbilen -> lambo mich. -> prosche carrera GT


    jeps, alt for hurtigt gennemført, men prøv lige at tage kampen op med et perfect drift ;)

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    jeps, alt for hurtigt gennemført, men prøv lige at tage kampen op med et perfect drift ;)


    Ellers tak, så vild er jeg langt fra med drift delen i spillet!

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler


    Ellers tak, så vild er jeg langt fra med drift delen i spillet!


    var jeg heller ikke i starten, men det fanger nu lidt alligevel når bilen bliver hurtig nok ;)


    EDIT: er self kun canyon drift der er noget ved, det på en flad bane er ikke specielt spændende....

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    var jeg heller ikke i starten, men det fanger nu lidt alligevel når bilen bliver hurtig nok ;)


    EDIT: er self kun canyon drift der er noget ved, det på en flad bane er ikke specielt spændende....


    Ku være jeg sku smide dæk på, lavet til drift :P loigenu kører jeg med 50% drift og 50% grip! men alligevel overhalede jeg endebossen i canyon :P

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler


    Ku være jeg sku smide dæk på, lavet til drift :P loigenu kører jeg med 50% drift og 50% grip! men alligevel overhalede jeg endebossen i canyon :P


    jeg kører altid med 50/50... dem til grip glider lige en tand for meget når man når op i hastighed, men det er vel forskelligt fra person til person hvad man foretrækker ;)