dansk titel til tegnefilm?

Originally posted by THe_BLacK_BIrd

Synes somregel at når man laver en 2'er af en film, er 1'eteren i det fleste tilfælde bedre, og den her er ingen undtagelse. Synes bestemt at 1'eren er sjovere og bedre, og så er det den "Rigtige" hvis du forstår mig?

Jeg er helt vild med etteren nemlig.. Hvis denne her er noget der ligner må den jo tjekkes ud. Men når den kommer på TV er det jo en god chance.

Originally posted by Slacker

Jeg er helt vild med etteren nemlig.. Hvis denne her er noget der ligner må den jo tjekkes ud. Men når den kommer på TV er det jo en god chance.

Jeg vil klart sige at 1'eren er fedest! :clap:

Originally posted by Fino
    Der er få tilfælde hvor 2'er er bedre :D. Toy story 2 :P. Den er lidt bedre end 1'eren sys jeg.. det er seføli en smagssag.

Det rigtigt nok :)

Etteren synes jeg er bedst når det er fedtmule vi snakker om :D undre mig lidt over hvor mange der har set den film og stadig kan huske den (inkl mig selv) :P

Originally posted by Kenny

Det rigtigt nok :)

Etteren synes jeg er bedst når det er fedtmule vi snakker om :D undre mig lidt over hvor mange der har set den film og stadig kan huske den (inkl mig selv) :P

Jeg har set den ret mange gange. Kan faktisk ufatteligt mange citater derfra osv også. Det er en film jeg stadig kan nyde.

Originally posted by Burger
    Efter en lille tur på Google ser det ud til, at DVD-shop.dk har mulighed for at bestille en R2 udgave af filmen hjem. Du kan prøve at kontakte dem.

har prøvet at kontakte dem fik det her svar:

DVD-Shop.dk
    Den er endnu ikke frigivet med danske undertekster.

Med venlig hilsen

Lise-Lotte