AC-foto.dk?

• Er der nogen af jer som har handlet med dette firma?

Jeg ville gerne høre jeres erfaringer.

Jeg overvejer nemlig at købe et objektiv der igennem.

De har også en "brugt" afdeling. Og der kan man spare en del hvis man kan "nøjes" med en brugt vare.

• Det er http://www.ac-foto.com men kan da godt se de har købt danske adresse der vidersender :)

Det er en kanon god butik med en super super service som jeg har handlet ved flere gange og haft en rma ved helt uden problemer. De kan meget varmt anbefales, jeg har dog aldrig brugt deres brugt afdeling.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_

Det er http://www.ac-foto.com men kan da godt se de har købt danske adresse der vidersender :)

Det er en kanon god butik med en super super service som jeg har handlet ved flere gange og haft en rma ved helt uden problemer. De kan meget varmt anbefales, jeg har dog aldrig brugt deres brugt afdeling.

Okay....

Jeg har kigget lidt på et Canon 100mm f/2,8 macro som de har derinde. Brugt prisen er 250 euro. hvilket jeg synes lyder rimeligt billigt. Dog ved jeg ikke helt hvilken stand det er i. Fatter ikke tysk. De har nogle grupper de ligger dem i og dette objektiv ligger i gruppe C dog ved jeg ikke hvad det betyder.

• En ting i C klassen ville jeg nok ikke købe...

A+ = Again with packing and warranty map

A = without customs traces

B = normal customs traces

C = strong customs traces

D = very strong customs traces

V = Packing, equipment is original-packed

• Okay jeg har ikke kunne få sproget over på engelsk da jeg var inde på siden. Og tysk fatter jeg ingen ting af.... Tak for oversigten. Så vil jeg også heller vente lidt og spare lidt mere op også købe et Tamron, Sigma eller Tokina. Der kan jeg få et nyt macro objektiv til ca 3000kr

Originally posted by recruit
    Okay jeg har ikke kunne få sproget over på engelsk da jeg var inde på siden. Og tysk fatter jeg ingen ting af.... Tak for oversigten. Så vil jeg også heller vente lidt og spare lidt mere op også købe et Tamron, Sigma eller Tokina. Der kan jeg få et nyt macro objektiv til ca 3000kr

jeg vil anbefale en sigma 150mm F2.8 den er værd at spare op til skal jeg lige sige dig :)

Originally posted by _WHAT_

jeg vil anbefale en sigma 150mm F2.8 den er værd at spare op til skal jeg lige sige dig :)

Ja det har jeg også hørt godt om. Dog er den jo en del dyrere. Men man få jo også som regl hvad man betaler for.

så tror at jeg venter og spare lidt mere op først. :9xo

Nu skal computeren opdateres først.

• Ja det kan ofte svare sig at spare lidt til de ting man rigtig gerne vil have også gøre det ordenligt første gang :)