Nogen her der ved hvor langt op Mark er kommet med sin core 2 dou ?..

Core 2 Dou OC
-
-
PM
Men ihvertifald på 12sec i SuperPI kan man se i hans sig.
Mvh Mads
-
K - ville bare gerne have et hurtigt svar
Sidder her og tester lidt C2D
-
Godaften godaften
Peter og jeg nåede 11 sek så hut jeg hvisker, 12 sek kan jeg på mit daglige setup, flaskehalsen ligger i mobo, jeg har ikke skiftet mobo endnu - men har spurgt Crotale til lidt info om max stabil FSB...
Problemet ligger i... med E6600, så er FSB altid flaskehalsen - en "alm. singlestage" kan med den rette vcore godt få en E6600 op i 4500mhz klassen, problemet er, det kan de gode mobo's ikke håndtere..Jeg er stadig fresh på forsøg, men, medmindre det skal gøres helevejen, så holder jeg en lille pause, er en del andre ting at se til i øjeblikket..
PS: Vi kørte med FSB:RAM 4:3 og høje timmings, havde ikke testet ram inden vi gik igang med DICE..
-
okay - Boardet vil udenvidere 485 passivt men det er jo absolut ikke acceptabelt.. Det skal nok moddes. Men max skal lige findes.
-
Er et i975X du bruger, right?
P965 kan højere FSB, men, de sucks til en række applikationer...Er det en E6600 du roder med iøvrigt?
Hvis det ikke lige var for husleje, drukture, julen for trapperne samt nye bøger til det kommende semester, så kunne en X6800 være god at have, så er man ikke bundet af den lave FSB...Iøvrigt, er det Abit AW9D? Asus 64? eller et P965?
-
ASUS P5B Deluxe og en E6600 C2D.. :hb:
-
Nu har jeg ikke været med i det her ræs længe, så kan du ikke lige hurtigt briefe mig hvem der er hurtigst i dk? ..
SuperPI og hastighed tænker jeg ...
-
Originally posted by Jacob Hansen
Nu har jeg ikke været med i det her ræs længe, så kan du ikke lige hurtigt briefe mig hvem der er hurtigst i dk? ..SuperPI og hastighed tænker jeg ...
Lars eller Marc eller SIOUX skulle jeg mene. Hvordan bryder du dig om bæstet indtil nu?
-
Tjo - Den skal bare opføre sig ordenligt.. Skal lige have lavet
http://img.oc.com.tw/8k0285/2006821172341783472953.jpeg -
Smid George en PM inden du gør det...
Hicookie har før lagt pics ud som ikke er testet, og som har resulteret i at Hipro5 ikke fik leget med på T2600 vognen...
EDIT:
de 485FSB er nok til 11 sekunder -
jeg har kørt 500 fsb stabilt igennem 2M.. Nu er moddet loddet på, så må vi se om det virker eller boardet skal byttes..
-
Bestiller nyt mobo snart.. P5B-E Plus, det kort lader til at være fornemt, håber på Vdroop er lav på det - men selve boardet er gennemtænkt, virkelig gennemtænkt, eneste ærgelige er: ingen remote, P965
paster lige lidt:
Precision Tweaker
* Achieve system maximum performance!
It offers ways to raise system performance inch-by-inch and step-by-step to achieve maximum performance! This is about getting the most out of your machine and taking pride in your customized computer.
vDIMM - Take control of how much power is going into the memory modules. This motherboard gives you 13-step voltage control to the DIMM.
vCore - Find out "exactly" how much power your CPU needs. Fine-tune it with 0.00625 volts at a time!
SFS (Stepless Frequency Selection) allows
- FSB tuning from 100MHz up to 650MHz at 1MHz increment
- Memory tuning from 533MHz up to 1066MHz at 1MHz increment
- PCI Express frequency tuning from 100MHz up to 150MHz at 1MHz incrementDet med ram'ne ved jeg ikke helt hvordan de vil gøre, det er jo først ved RD600 man kan det? - Men de mener nok bare parallelt med FSB..
Iøvrigt, P5B-E er ca. samme kort, bare med lidt anderledes features, og så er "Plus" udgaven med "Uses 100% All High-quality Conductive Polymer Capacitors!".
Jacob, har du luft på CPU eller det kan du vel ikke have? Der er meget forskel på OC niveau på CPU'erne, min hører bestemt ikke til de hurtige, men, luft og 500FSB, det kan den vel ikke? - Er det en mach II, LS eller det hårdere som er på spil?
-
Hey til dem med p5w dh deluxe
Hvor meget giver i jeres chipset? -
Jeg er sku rimlig ligeglad med hvordan boardet er designet
Hvis bare det kan give noget vcore, som det kan nu. efter moddet, har jeg fået 1.5vcore mere.. altså nu 1.69v - og det kan sku mærkes. Jeg kører stadig med min helt gamle container - den jeg tog 390253dmark med.. altså 2mm bund ..
Jeg skal have monteret en ordenlig en på et tidspunkt - og Ja, det er med dice..
-
2mm bund?
Mener min har 14mm, damn..Vcore gør godt ja, og du kan roligt gå over - du kan gå op til hmm, hvor boardet ikke booter mere
(1.87-2.05v et sted derimellem vil jeg tror det ikke vil boote ordenligt),,, Men vdroop er markant, mener det er op mod 0.16v cpu kan falde under load, og ram'ne står det endnu mere kritisk til.. - Er generelt på Asus kort.. - Mine ram falder ca. 0.2v under load..
-
490*9 = 4410mhz - .. 11.5 sekund på en gammel installation og 5-6-6-6;)
ramne er ballistix pc8000 .. det tyder godt, nu hvor vcore er på 1.710 i bios.
Tror vi rammer 4500 og under 10 med windows tweaks og maxx fsb...
-
I rammer ikke under 10 med 4500, det er helt sikkert
Men 10,xxx, tjoh, det kan vel godt lade sig gøre, tror dog lige der skal bruges lidt mere ala 4600..Er det Jacob og dig som sidder og tester eller hvordan?
Im off for the day, held og lykke med testen -
Nej det er T-max, Jon og jeg.
[Blocked Image: http://img89.imageshack.us/img89/2691/115941mqe1.jpg] :hb:
-
Skal dog siges at det er med en crappy container med 2m/m bund - og load tider på omkring -10 .. meget svingende.
We will be back with more..!! Går igang med den container asap, skal bare lige høre Jason om designet..