Lukning af nogle tråde !

  • Quote

    Originally posted by Defoss


    Så heller en poptøs drink som piná colada, uhmmmmmmmmmm, holder bare ikke i længden, men så gøre et par corona med lime jo ikke skade. Skulle sgu slå mig ned i Mexico *LOL*



    uh ja, Corona er rigtig nice på en varm sommerdag. De er herrefriske, hvis man da kan kalde en øl dét.

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Whiskey er ikke lige mig. Så skal den være god og ikke videre sprittet.


    Men en black russian er heller aldrig af vejen :D


    Talisker er skam rigtig god, blød og rund - li'som mig ;):D

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Du er måske erotisk buttet :)) *G*


    Jeps - det er der ihf. én som synes ;) - tror jeg nok ;)
    Nå - må hellere komme ned på "Hampen Park" og se 2.halvleg af 1.holdets kamp og måske nyde en enkelt kølig 8) God fest - Aerial ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Du er måske erotisk buttet :)) *G*


    Nice comment 8) *lmao*

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Quote

    Originally posted by Defoss


    Nice comment 8) *lmao*


    Yeah - sådan er det bare når man kommer op i årene ;) En god erfaren, sund og rund krop er altid et + - har jeg ladet mig høre ;) Nå nu må jeg altså afsted - see you guys !


  • Aerial : Hold så for fanden op med at være så skide fornuftig idag - det gør jo helt ondt................(dine indlæg sparker røv idag....... ;);) )

  • Quote

    Originally posted by Torque
    uh ja, Corona er rigtig nice på en varm sommerdag. De er herrefriske, hvis man da kan kalde en øl dét.


    Man kan da ikke kalde Corona for en øl.... :)) .... Jeg ville ihvertfald ikke gøre det.... en øl skal være på over 4,5% for ellers er vi nede i saftevandsafdelingen... :))

  • Quote

    Originally posted by WizZarD
    Aerial : Hold så for fanden op med at være så skide fornuftig idag - det gør jo helt ondt................(dine indlæg sparker røv idag....... ;);) )


    he he .. tak :)


  • Magen til forkvaklet sluuder skal man lede længe efter.


    Kommenterer lige vilkårligt i din lange vrøvle smøre.


    1. Du bliver svinet til ubegrundet siger du - Kender du den med "kast ikke med sten - når du selv bor i glashus" - DU startede hele balladen på tweak - med den berømte tråd om at du ville bestikke dig til oplysninger om Grillrotten... :O:O


    2. DU var selv den første til at bruge rendestens sprog - forvent ikke at folk ikke giver igen.


    3. "Læs det igen hvis I ikke forstår"..... - Neeeej vil undlade at kommentere den.... :] :]


    4. Til sidste bare en ting : Jeg faaaaatter ikke at du gider bruge energi det at kaste mudder frem og tilbage - ignorer det dog for fanden og pas din biks - ALLE kan vist være bedst tjent med den metode.. 8)

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk


    Hvis du ville have et reelt svar startede du nok ikke denne tråd.


    Du spørger vel heller din nabo om hvad du skal have til aftensmad?


    Det gør jeg da.................................Hvis han inviterer altså...... ;););)

  • Quote

    men den der med 10 positve til og rette en dårlig op holder ikke stik vi har rent faktisk utroligt mange gode kunder og mange af dem har handlet ved os mange gang før der kommer cirka 10 nye kunder til hver dag


    Det laver jo ikke om på at manden har ret - det er muligt der kommer ti nye kunder hver dag - men tænk på hvor mange der bliver væk pga. diverse tråde - hvor du selv optræder temmelig uheldigt i en del af dem - dem hvor folk bare lukker lort ud - skal du jo ikke klandres for - men når du selv hopper med på vognen - ja så daler du fandeme på min "værdi-barometer" - og indtil videre har jeg ikke fundet noget på din side som ikke kan skaffes i tilsvarende kvalitet andre steder - så hvis du vil have folk til at handle hos dig - så gør som op til flere foreslår i dag - hold dig til SAGLIGE KOMMENTARER = Sviner folk dig til så gør som jeg må gøre flere gange om ugen - fortæl folk at hvis de ikke kan snakke pænt - så stopper samtalen her......


    Det er ikke altid lige let - I know - meeeeeeeeeen som shop-ejer SKAL du kunne holde hovedet koldt - lige de minutter længere end "almindelige" mennesker - i hvert fald hvis du vil have at diverse brugere på Tweak og andre forums - skal handle hos dig - og det er vel ideen med en shop... ;);) - Over and out.... - må lige ud i det gode vejr og nyde en bajzer med dug på.... :D

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Man kan da ikke kalde Corona for en øl.... :)) .... Jeg ville ihvertfald ikke gøre det.... en øl skal være på over 4,5% for ellers er vi nede i saftevandsafdelingen... :))


    Nej du har jo nok en pointe *LOL* Men godt det er det sgu, især til sol strand og vand *s*

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Hejsa


    Chip... har set en af de mails du har sendt og det var ikke en reklame eller lignende for noget.
    Det var kun for at sparke igen på lidt kretik om den klan du havede som var for vildt seriøs og så er man ikke noget fordi man ikke har ligså meget rotine i de spil som dig og din h/v hånd havede :]


    det så ud til at man skulle sige undskyld fordi at man ikke var så god :] :)):rolleyes:

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Nu syntes jeg det er på tide jeg blander mig lidt i denne her tråd.


    Som jeg skrev i går fik jeg en mail fra chippen, men intet om hvad der stod i den......


    I mailen svinede han mig lidt til og jeg tænkte når ja herre gud, derfor svarede jeg ham og skrev hvad jeg mente om min tid i NSA (I EN PÆN TONE UDEN BANNE ORD)


    I dag har jeg så fået en ny mail fra chippen der SVINER MIG TIL i hoved og r..



    Da brevet er til mig personlit har jeg valt at offentlig gøre det så i kan bedømme om det ikke er at gå over stregen. Husk det skal læses bagfra.


    Email:


    du sider og sjener mit firma som du abselut ikke har kendskab til
    du er jo ikke mere ind 12 år i hovedet du


    vis det er clanen nsa du har et problem med så skriv om dem ikke om mig personligt og mit arbejde for det kender du så abselut intet til


    så prøv lige og brug det indvendig af det man kalder et hoved


    ----- Original Message -----
    From: "Master" <Master@tdcspace.dk>
    To: <chippen@chippen.dk>
    Sent: Friday, September 05, 2003 8:06 PM
    Subject: Re:



    Det har aldrig drejet sig om hvor god eller hvor dårligt jeg spiller et eller andet.
    Det drejer sig om at have det sjovt med nogle "venner" mens man spiller TFC, derfor blev jeg lokket ind
    i NSA fordi det kunne være sjovt at spille kamp med 4,5,6 venner der samarbejdede.
    Men nej NSA var alt for seriøse, det eneste det drejede sig om var point så man kunne komme op
    af rang stien og det eneste tids punkt man kunne bruges var når NSA ikke kunne stille hold
    og man ville undgå at få et nederlag uden kamp.


    Noget helt andet er at jeg har ALDRIG spillet CS med dig, derimod begynte Turbo og jeg at spille CS sammen
    netop fordi du var for seriøs. Det kan da godt være jeg ikke spillede så godt CS men Turbo og jeg havde nogle fantastiske timer sammen og VI HAVDE DET SJOVT !!!!!!!!!! Det kan man ikke just sige jeg havde i NSA.


    Der udover syntes jeg du skulle gå til en psykolog, da du må have et problem med det temperament du har, det kan jo ikke være rigtig
    at selv om vi skriver pænt til dig, at du sviner os andre til med skældsord.
    Alle har love til at sige sin mening uden at få at vide man er "idiot,dum,åndsvag, " bare fordi det man læser ikke lige passer ind i din
    mening behøver man ikke at blive ophidset over det.


    M.V.H.


    Master


    ----- Original Message -----
    From: <chippen@chippen.dk>
    To: <Master@tdcspace.dk>
    Sent: Friday, September 05, 2003 12:19 PM



    > du er og bliver dummer har snakket med torben du
    >
    > han mener også du fejler et eller andet få dig dog et liv
    > knægt
    >
    > du kan ikke spille tfc eller cs en af grundne til du gik fra os
    > og hoved grunden
    > lær det
    >





    Edit : stavebøf

  • Hejsa


    øh ok Chip du bliver ved med at vade i det firma hvis du nu selv lod være med at nævne det hele tiden så blev det ikke nævnt da der ikke er rat mange der gider det............ ?(

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

    Rettet en gang, sidst af Brumbassen ().

  • er der mere der skal kopires ind fra en længer mail man kan vel altid udplukke og tag det man syntes bedst om og hænge det ud man lige syntes sjener manden bedst
    det er jo set før og ikke noget nyt


    før i dag kunne man snakke seriøst med de folk der var her den luften er vist forsvundet


    så i må ha en forsat god dag den url eksister ikke for mit vedkommen mere