Hvilken internet browser bruger du nu?

Originally posted by WebT
    Det er også lidt besværligt, i sin tid skulle jeg bare høre dem om jeg ville kunne anvende begge metoder, altså både ActivCard og E-safetykey eller hvad det nu hedder, og i stedet for bare sige ja over mail fik jeg et kort og et brev om at det kunne jeg :D - så prøvede jeg det lidt og det blev vist en lille principsag at IE kunne undgås - ville aldrig ha bestilt det hvis det ikke bare var kommet ind ad døren på den måde, nu også meget rart man ikke skal huske at tage backup af sin key :D

åh backup skal man jo kun lige lave når man opretter key´en i sin tid ... Det er jo lige til at overleve :))

Originally posted by GrillRotten

åh backup skal man jo kun lige lave når man opretter key´en i sin tid ... Det er jo lige til at overleve :))

Jaja men nu er jeg jo doven og fik aldrig gjort det - og glemte jo ved den formatering :D så har faktisk heller ikke en key mere.

Ellers må man jo skifte til en anden bank, mener Nordeas netbank understøtter Firefox... synes at ha læst det et sted

Originally posted by WebT

Jaja men nu er jeg jo doven og fik aldrig gjort det - og glemte jo ved den formatering :D så har faktisk heller ikke en key mere.

Ellers må man jo skifte til en anden bank, mener Nordeas netbank understøtter Firefox... synes at ha læst det et sted

Mangel på en key er nu ikke jordens undergang. Man skal bare have ny pinkode fra banken af, så kan man atter bruge sin netbank. Det tager højst 1-2 arbejdsdage, så har man pinkoden.

Originally posted by AlexKrycek
    IE 6
    Det køre bare - ikke skyggen af problemer

Hvorfor skifte noget ud der virker ?

For ikke at hænge i gamle rutiner og for at prøve noget nyt :P

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Berleburg
    For ikke at hænge i gamle rutiner og for at prøve noget nyt :P

Er et vanemenneske af format :P
    Selv min Windows XP ligner stadig en gammel windows 2000 :P tingene skal bare ligne sig selv som de altid har gjort :P

Er et vanemenneske af format :P
    Selv min Windows XP ligner stadig en gammel windows 2000 :P tingene skal bare ligne sig selv som de altid har gjort :P

Ooooo sikke noget pjat, mit Win har også Classic look men ind i mellem skal da nyt på banen, f.eks. skift fra IE6 til IE7, som jeg lige har gjordt. Køre skam lige så fint som 6 knapper er bare lidt anderledes og sider et andet sted henne. Mere er der ikke ved det :roller:

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

28" Samsung U28D590D

CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

IE 6
    Det køre bare - ikke skyggen af problemer

Hvorfor skifte noget ud der virker ?

Det kunne jo være at det blev bedre ... men det finder man jo aldrig ud af hvis man ikke prøver noget andet ... eller i det mindste prøver at opdatere det man har ;)

• Jeg bruger FireFox 2.0 med standard tema med pluginnet "Download Statusbar"

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Rettet en gang, sidst af Dumpen ().