• Hey...

Er der nogle der bruger det? og hvordan forgår det endelig?

vil det sige ALT det post jeg normalt får, det kommer som mail, hvor det er Til at læse??

Eller hvordan?

Originally posted by Bentzin
    Et ret så relevant sted at kigge, er vist her: http://www.postdanmark.dk/index.jsp
    - klik på fanen "ePosthuset" og derefter "Spørgsmål & Svar" + lignende link! Go' fornøjelse !

hmm, ja som du sikkert selv siger, "et relevant sted at kigge" så har jeg skam nok kigget der skal du se ;)

og der står ikke en prut

• ePost er noget tilsvarende til eBoks, som du formodentlig kender lidt mere til.

Bruger ikke selv nogen af delene endnu, men du kan få alle dine papire fra eksempelvis kommunen i din eBoks (eller på ePost). Foretrækker dog stadig at have dem fysisk og ikke kun online.

• Jeg anvender eBoks til alt hvad jeg kan, og er som macimuz siger er de to ting meget ens, og man kan få adgang til sin eBoks via eposthuset osv. Jeg er faktisk også medlem af ePosthuset... der kan man bare se det havde jeg helt glemt, men har som sagt valgt at få alting gennem eBoks.

Det er ikke sådan at du får alle breve gennem eposthuset. Der er en lang række virksomheder og offentlige instanser som er med i det, og her kan du vælge at modtage fx din skatteopgørrelse via ePost eller eBoks.

Jeg har været meget tilfreds med eBoks og er glad for at ha' alting lige ved hånden når jeg skal bruge det - selvfølgelig har jeg backup da man jo altid er en anelse paranoid, men det har lettet min hverdag en hel del faktisk. Dog er der et minus, de breve jeg modtager fra min bank kan jeg ikke læse i eBoks uden at være logget på fra min netbank, hvilket for mig er totalt latterligt, men ellers godt tilfreds!

• Det sjove her er, at Post DK som ejer ePosthuset ejer 1/3 af eBoks (hæng mig ikke lige op på tallet).

Er også medlem af ePosthuset, men får nu også bare tingene derfra smækket i eBoks. Har dog aldrig tjekket min eBoks.

Blev nu også kun medlem af ePosthuset, fordi man kunne vinde en bærbar :$

Originally posted by Macimuz
    Det sjove her er, at Post DK som ejer ePosthuset ejer 1/3 af eBoks (hæng mig ikke lige op på tallet).

Er også medlem af ePosthuset, men får nu også bare tingene derfra smækket i eBoks. Har dog aldrig tjekket min eBoks.

Blev nu også kun medlem af ePosthuset, fordi man kunne vinde en bærbar :$

Samme årsag til jeg er medlem :D

Tjekker dog min e-boks hver gang jeg modtager noget, får en e-mail omkring det så ikke noget man behøver at rende og tjekke hver dag