Warrior Dual wield

• ville beholde ice barb spear. Når man er fury er godt gear meget vigtigt. vigtigere end dit våben. du skal ha en del %hit og go attack power.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• high warlord gear er nice til dualwield :)

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• AP skal bruges til bloodthirst, og +hit skal øhh.. bruges til at ramme bedre :D
    Din offhand rammer ikke lige så ofte som din mainhand, og du slår også tilstrækeligt flere gange med fury.
    2h Fury er faktisk også pænt nice synes jeg. Kender i den følelse at en mage lige når at lave frostnova inden du skal til at slå den, og han så lige præcis kommer ud af rækkevide fordi du bruger et langsomt 2h. Det kan man undgå med flurry. + at casters ofte critters dig i frostnova, så du får næsten altid enrage. jeg har engang 2 hit dræbt en mage med blue/epic gear fordi jeg også tog deathwish på. Jeg hader når warriors siger mages skal nerfes, i kan 3 eller 4 hitte dem, og i har mere crit chance end de har.

Originally posted by ---Da guy---

Din offhand rammer ikke lige så ofte som din mainhand, og du slår også tilstrækeligt flere gange med fury.

Bullshit den gør ikke nær så meget skade som din mainhand gør...

som DW har du kun 74% chance to hit på base hvor du har 95% med et 2h våben...

Derfor er +chance to hit så meget mere vigtig med DW specc end 2h spec...

generalt siger man at hvis man ikke har mindst +7% chance to hit og 1000+ AP så kan det ikke betale sig at gå fury DW.

Det er lang tid sidden de lavede det dom med at offhand ikke rammer så ofte... da de nerfede DW lavede de det om så mainhand og offhand rammer lige ofte men offhand gør mindre skade....

Man har ikke rigtig mulighed til +chance to hit items før du kommer i sunken tempel og derover, så før kan det ikke rigtigt betale sig...

også en sidste ting... hvis du skal pvp, så skal du have nogen virkelig seriøse epics for at DW specc er godt til pvp

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

Originally posted by jK^

også en sidste ting... hvis du skal pvp, så skal du have nogen virkelig seriøse epics for at DW specc er godt til pvp

eller bare være utrolig tolerant imod at se "Miss" hvergang man slår :p

• DW er utroligt sjovt i pvp, hvis man kan leve med at man rammer ved siden af en gang i mellem. :P

På min warrior er mine hvide crits (auto attack) højere med Misplaced servoarm end de er med Ashkandi... Underligt nok, men såden er der så meget.