Jeg har tænkt på at skifte over til Fury spec med Axe of the deep woods og sammen med Thrash Blade eller og de 2 sværd som Rend Blackhand droppper. Eller vil det give bedre DPS at beholde mit gamle arms spec med Ice Barbed Spear?
Eller skal jeg bare vente til jeg er exalted med AV og så få TUF?
Warrior Dual wield
-
-
Jeg syntes først fury giver bedre dmg end arms når du får epic gear osv. Hvis du skifter til fury skal du også til at skifte til noget fury baseret armor, så jeg vil sige hvis ikke du har adgang til loot i 40 man instances, få TuF med arms..
-
ville beholde ice barb spear. Når man er fury er godt gear meget vigtigt. vigtigere end dit våben. du skal ha en del %hit og go attack power.
-
Regner med at få High Warlord epic stuff, det er da ok med fury til det?
Eller skal jeg også holde mig til arms der? -
high warlord gear er nice til dualwield
-
AP skal bruges til bloodthirst, og +hit skal øhh.. bruges til at ramme bedre
Din offhand rammer ikke lige så ofte som din mainhand, og du slår også tilstrækeligt flere gange med fury.
2h Fury er faktisk også pænt nice synes jeg. Kender i den følelse at en mage lige når at lave frostnova inden du skal til at slå den, og han så lige præcis kommer ud af rækkevide fordi du bruger et langsomt 2h. Det kan man undgå med flurry. + at casters ofte critters dig i frostnova, så du får næsten altid enrage. jeg har engang 2 hit dræbt en mage med blue/epic gear fordi jeg også tog deathwish på. Jeg hader når warriors siger mages skal nerfes, i kan 3 eller 4 hitte dem, og i har mere crit chance end de har. -
Originally posted by ---Da guy---
Din offhand rammer ikke lige så ofte som din mainhand, og du slår også tilstrækeligt flere gange med fury.
Bullshit den gør ikke nær så meget skade som din mainhand gør...
som DW har du kun 74% chance to hit på base hvor du har 95% med et 2h våben...
Derfor er +chance to hit så meget mere vigtig med DW specc end 2h spec...
generalt siger man at hvis man ikke har mindst +7% chance to hit og 1000+ AP så kan det ikke betale sig at gå fury DW.
Det er lang tid sidden de lavede det dom med at offhand ikke rammer så ofte... da de nerfede DW lavede de det om så mainhand og offhand rammer lige ofte men offhand gør mindre skade....
Man har ikke rigtig mulighed til +chance to hit items før du kommer i sunken tempel og derover, så før kan det ikke rigtigt betale sig...
også en sidste ting... hvis du skal pvp, så skal du have nogen virkelig seriøse epics for at DW specc er godt til pvp
-
Originally posted by jK^
også en sidste ting... hvis du skal pvp, så skal du have nogen virkelig seriøse epics for at DW specc er godt til pvp
eller bare være utrolig tolerant imod at se "Miss" hvergang man slår :p
-
DW er utroligt sjovt i pvp, hvis man kan leve med at man rammer ved siden af en gang i mellem.
På min warrior er mine hvide crits (auto attack) højere med Misplaced servoarm end de er med Ashkandi... Underligt nok, men såden er der så meget.