Første test i verden - Thermaltake Tribe VX ekstern vandkøling

• kan godt li der er UV følsomt vand med, især når slangerne ikke er gennemsiigtige,,

-E6600
    -Abit AW9D
    -Corsair pc5400c4
    -1X WD raptor 36GB..
    -2X Seagate 7200.10 250gb
    -ASUS 7900GT TOP 570:800
    -Thermaltake Armor + Bigwater

• En fin test, af et af Thermaltakes mange produkter - kommer der evt. test af flere af deres vandkølings produkter da de jo har en del forskellige?

Originally posted by Martin

He he ja den har jeg selv grint lidt af ;)

Omend ikke andet kan man vel se det når det passere igennem kølehovedet?

Mvh Stubkier

• Nej det er udelukkende af kobber.

• Hehe så må jeg tilslutte mig jer, for så kan jeg da heller ikke lige se meningen med det!

troede bare der var en plexitop så man kunne se vandet der! Men det var åbenbart bare mig ;)

Mvh Stubkier

• endelig kommer de i det mindste ordentlige slanger med til deres l*rt......men jeg gad nu godt se testen foretaget med en overclocket e6600 istedet da temp forskellene på netop de cpus bliver meget store når man ocer...evt sat op imod nogle resultater fra andet end thermaltake produkter.....fx asetek system eller de bedste luftkølere......altså et lidt dyrere og et billigere alternativ og så se om det står distancen når det virkeligt kommer til at blive belastet med en cpu der afgiver meget varme....for at se hvornår det simpelthen ikke kan mere.

evt kunne man smide et gfx kort med vandkølingshoved på systemet for at teste den slags.

bare lidt ideer. på den måde her virker det mere som en planlagt reklame for thermaltake istedet for en kritisk gennemgang....og thermaltake er ikke just kendt for at levere kvalitet mht vandkøling.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.