Guild Wars Factions

  • Hej.


    Et par af min klassekammerater og jeg overvejer at købe dette spil. Men jeg vil lige være sikker om at man i Guild wars ikke betaler et beløb hver måned som man gør i WoW for at spille? Så altså når man har købt spillet, så er det dét?


    Vi behøver vel heller ikke den første udgave af Guild wars? Jeg har nemlig forstået det sådan at den her udgave både indeholder den første verden og den nye verden.


    Hjælp mig.


    :rules:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by sunshine2003
    Nej det koster ingen penge at spiller over nettet ...


    Kan ikke svare på dit andet spørgsmål ...


    Det lyder godt :)


    Quote

    Originally posted by ^Genzo^
    det må jo stå på kassen om udvidelsen kræver den originale installeret først


    Vi bestiller det jo over nettet her engang og så vil det jo være træls at bruge 300 kr. på et spil, hvis man finder ud af at man skal have den første med også ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Det er en rigtig god idé ved sådanne tvivlsspørgsmål at tjekke hos enten forhandleren eller producenten hvad det egentlig er man køber.


    Fra Softxchange.dk


    Guild Wars Factions er et stand-alone spil. Man behøver ikke originalspillet for at spille Guild Wars Factions. Ejere af originalspillet vil dog alligevel have brug for Factions, da pakken åbner op for talrige nye skills, modes, racer, miljøer osv.

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Det er en rigtig god idé ved sådanne tvivlsspørgsmål at tjekke hos enten forhandleren eller producenten hvad det egentlig er man køber.


    Fra Softxchange.dk


    Guild Wars Factions er et stand-alone spil. Man behøver ikke originalspillet for at spille Guild Wars Factions. Ejere af originalspillet vil dog alligevel have brug for Factions, da pakken åbner op for talrige nye skills, modes, racer, miljøer osv.


    Amen lol da :P


    Tak Burger :D


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Jeg er nok Guild Wars eksperten på tweak :D
    Når du køber Factions får du kun verdenen med fra anden episode, som hedder Cantha. Første verden hedder Tyria, hvilket du kun kan få ved at købe det første. Men med Factions er det kun Tyria du mister, du får stadig de første professions med som er "core professions".


    Guild Wars: Prophecies (#1):
    Verdenen Tyria
    Warrior, Monk, Mesmer, Ranger, Necromancer, Elementalist (Core Professions)


    Guild Wars: Factions (#2):
    Verdenen Cantha
    Core professions + Assassin & Ritualist
    Nye skills
    Nye våben
    Nye pets
    Alliance Battle mulighed (Et PvP system med rigtig mange spillere i krig på en gang)


    Synes ikke så meget om Factions, fordi missionerne er utrolig træls. Tyria er bedre mht. missioner og quests. Men Factions er bedst at købe pga LIDT flere muligheder. Federe pets, nye skills (men ikke alle fra #1 du får med).


    Jeg har begge to, man vil nemlig altid gå glip af et eller andet ved at mangle nogle af dem. Så køb begge hvis muligt, ellers så vælg selv :P


    Og ingen af dem kræver de andre. Alle er Stand Alone. Nightfall (#3) er på vej og det bliver fedt. Jeg har prøvet preview, og det lover en del. Der kommer også en Paragon (Spyd kastende "engle") og Dervish (De ligner Grim Reaper, fordi de har en kæmpe Le).


    Spørg hvis der er mere :D


    EDIT: Nu står der nye pets og våben osv ved #2, men du får selvfølgelig ikke de første pets og våben der kommer med #1, hvis du ikke har det.