OC af cpu (E6600, Asus p5w dh deluxe)

• Hey..

Jeg vil godt lige prøve at oc min E6600. Men kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg selv styre, hvor meget FSB (tror jeg den heddder) skal være?

Hvad skal jeg huske når jeg oc cpu, er det noget med at man skal sætte om på rammene og volt?

Og hvor meget vil i mene jeg kan få den op på?

System:

P5W dh deluxe
    E6600 - Zalman 7700Cu
    OCZ Gold PC-6400 2*1 Gb
    Inno3d 7950gt

På forhånd tak
    --

Asus Rampage Formula, E8400, 3870x2, OCZ 4gb ReaperX PC-8000, Thermaltake ToughPower 850, 750gb F1, Logitech Z-5450 Digital, LG 192u og Samsung 226BW, Cosmos S. Vandkøling @swiftech/EK.

• tjek load temp med core mens du kører orthos (både coretemp og orthos googler du bare og er gratis).. er load temp gode vs. under 70 hvertfald så kan vi tale om oc... Jeg kan guide dig via MSN, et er meget nemmere hvor du evt. kan sidde på en bærbar så du kan ændre i bios mens jeg guider :D Ja vi er gavmilde på tweak

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Originally posted by hot_fifty
    tjek load temp med core mens du kører orthos (både coretemp og orthos googler du bare og er gratis).. er load temp gode vs. under 70 hvertfald så kan vi tale om oc... Jeg kan guide dig via MSN, et er meget nemmere hvor du evt. kan sidde på en bærbar så du kan ændre i bios mens jeg guider :D Ja vi er gavmilde på tweak

Det er sku' service, takker lige fra alle os som muligvis kunne få brug for lign. hjælp

CPU: Q6600 @ 3ghz - Bundkort: Asus P5K Premium/ WiFi-AP Black Pearl Edition
    RAM: 4 GB Corsair XMS2 (4-4-4-12) HD: 2 x 320 WD (raid 1) GFX: 8800GTS 640
    OS: Vista 64 bit - Skærm: Samsung 204B - Keyboard: Logitech Dinovo
    Mus: Logitech MX1000 Laser - Højttalere: Altec Lansing

• Ja fifty_fåret er bare så sukker sød :T

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Originally posted by hot_fifty
    tjek load temp med core mens du kører orthos (både coretemp og orthos googler du bare og er gratis).. er load temp gode vs. under 70 hvertfald så kan vi tale om oc... Jeg kan guide dig via MSN, et er meget nemmere hvor du evt. kan sidde på en bærbar så du kan ændre i bios mens jeg guider :D Ja vi er gavmilde på tweak

Jamen jeg add dig lige ;)

Asus Rampage Formula, E8400, 3870x2, OCZ 4gb ReaperX PC-8000, Thermaltake ToughPower 850, 750gb F1, Logitech Z-5450 Digital, LG 192u og Samsung 226BW, Cosmos S. Vandkøling @swiftech/EK.