ny charc.. twink?

• Hey sidder og overvejer at lave en charecter som kun skal op i lvl 19, og så skal der bare leges pvp med ham. Er det ikke twinks den slags charcs bliver kaldt ?

men jeg er lidt i tvivl om hvilken som vil være fedest at bruge til det.
    jeg har kigget lidt på det, og er kommet ned på 2 classes, enten skal det være en paladin eller en rogue. Lige nu er jeg lidt i tvivl hvilken det skal være. Så jeg vil hører hvilken tror i jeg vil blive mest glad for ? eller med andre ord, hvilken vil jeg have bedst chance for at owne med ?

• Helt klart Rogue, du skal bare sørge for at have det bedste twink gear og de sygste enchant, så er det sgu ikke noget der kan stoppe dig :), har selv en lvl 19 mage twink og har tit spillede imod rogues der har ownede mig i 2 slag :/, så vælg en rogue hvis du vil pwne :)

Originally posted by SureShot-
    Helt klart Rogue, du skal bare sørge for at have det bedste twink gear og de sygste enchant, så er det sgu ikke noget der kan stoppe dig :), har selv en lvl 19 mage twink og har tit spillede imod rogues der har ownede mig i 2 slag :/, så vælg en rogue hvis du vil pwne :)

hmm du har overbevist mig... så er det bare at få engeneering op på lvl 150 så jeg kan få Green Tinted Goggles glæder jeg mig sq til =)

------------edit------------
    forresten hvis noget skulle have lyst til at donerer et item så er min wish list her:
    main hand: The Thunderwood Poker
    Offhand: Darrowspike

kan det virkelig passe der ikke finde nogle "blå" leather armors til lvl 19 eller under ?

• Ja, rogues er et godt valg.. men du skal regne med at bruge MANGE guld på at geare den + enchants.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by AbeTis
    Ja, rogues er et godt valg.. men du skal regne med at bruge MANGE guld på at geare den + enchants.

hehe ja, det havde jeg tænkt på... men hva, man skal jo ha det lidt sjovt engang imellem... tror nu nok at det vil være det guld værd, men for at være sikker hvor meget guld tror du det vil koste ! ?

• Ehhhh Thunderwood poker og lvl.. er jeg den eneste der ikke ser sammenhængen? :crazyeyes:

Originally posted by Vorsaa

hehe ja, det havde jeg tænkt på... men hva, man skal jo ha det lidt sjovt engang imellem... tror nu nok at det vil være det guld værd, men for at være sikker hvor meget guld tror du det vil koste ! ?

Hmm, har selv en 29 hunter som twink.. Og han har alt det bedste gear til hans lvl osv.. Det rendte op i over 100g, og det var uden enchants.. fik jeg aldrig..

Så vil skyde på, da de fleste servere er UTROLIG dyre når det kommer til den slags items, at du nok ihvertfald skal ha 200g at bruge af, hvis ikke mere.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Tror jeg brugte, og hold lige fast, mindst 1500g på min 29 shaman twink... Det er så også med alt det bedste dps gear og alt det bedste healing gear PLUS alle bedste dps enchants og bedste healing enchants.. 2x arcanum of constitution...
    Det er fanme dyrt det skidt !
    Skal lige siges at alt der blev brugt, mats til enchat og gear blev købt på AH.

Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

Originally posted by Vorsaa
    hehe damn det er dyrt...

hehe ifølge thottbot er de items rigtig høj itemlvl men ingen lvl requirements!

Det er jo quest rewards fra high lvl quests....