Laing DDC - ULTRA - PRO

• hey ville lige høre om der er nogen der har denne pummepe som også oplever at den ikke starte hver gang.. det er sket et par gange for mig og det er mest hvis den har kørt og jeg så genstarter computeren,, har heldig vis en måller der slår computeren hvis den ikke er starte i løbet af 10 sek..

E8500 E0
    Gigabyte EP45T-UD3R
    OCZ 1600 Mhz
    30 GB OCZ vertex
    1 TB samsung F1
    Sapphire HD4850
    enermax infiniti 650W

• kan der være en forklaring på at den gør det.. for meget vand i reservoir eller sådan noget.. det er nemlig numer to jeg har der gør det

E8500 E0
    Gigabyte EP45T-UD3R
    OCZ 1600 Mhz
    30 GB OCZ vertex
    1 TB samsung F1
    Sapphire HD4850
    enermax infiniti 650W

• havde en engang... den kan ikke sluge, mener jeg, så vandet skal købe ned til den... kan et være derfor?

btw. min brændte af pga. det :O

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

• din pumpe skal være fuld af vand hele tiden osse når den er slukket
    det vil sige at dit res skal være plasert højer end din pumpe .
    det har ikke noget noget at sige hvor vand du har så længde at der ikke er luft huller i dit system

Asus Rampage IV BE - EK-FB KIT ASUS R4BE
    E5 1660 v2 - XSPC Raystorm

2x XFX R9 290 - EK-FC R9-290X (Rev.2.0)
    4x4gb Dominator 2133mhz
    Corsair AX1200
    2xDell 2410 WFP + 1x Dell 2407 WTF 5760x1200
    3x DD5. Dual loop
    3x Ocool 360 45mm 1 EK 360 Coolstream 45mm
    XSPC Cube

• mit res er er over min pummpe og det løber ned til den og der er ikke luft i systemmet...

kan det være at min helt nye ocz 600 watt giver for lidt eller for megt strøm..

vil godt tjekke alt igennem inde jeg os må sende den her pummpe tilbage..

den anden virkede godt nok ikke fra starten af men det var samme problem at når den havde kørt og jeg genstartede com ville den ikke starte hver gang..

E8500 E0
    Gigabyte EP45T-UD3R
    OCZ 1600 Mhz
    30 GB OCZ vertex
    1 TB samsung F1
    Sapphire HD4850
    enermax infiniti 650W

• det eneste jeg lige kan komme i tanke om er at du selv har krydset ledningerne så din pumpe kun køre 5 eller 7 volt

din psu gir forhåbeligt ikke for meget strøm
    jeg bruger selv en OCZ 700w til bla DDC laing ultra

Asus Rampage IV BE - EK-FB KIT ASUS R4BE
    E5 1660 v2 - XSPC Raystorm

2x XFX R9 290 - EK-FC R9-290X (Rev.2.0)
    4x4gb Dominator 2133mhz
    Corsair AX1200
    2xDell 2410 WFP + 1x Dell 2407 WTF 5760x1200
    3x DD5. Dual loop
    3x Ocool 360 45mm 1 EK 360 Coolstream 45mm
    XSPC Cube

• ledningerne sider i et mol stik så det er hvis umuligt at vende det forkert...

ved i hvor mange omrd. en ultra køre med det er den hurtig af modellerne

ville lig sætte et lille billede ind men kan ikke finde ud af det kan i lige forklare hvordan man ved hæfter et billede

E8500 E0
    Gigabyte EP45T-UD3R
    OCZ 1600 Mhz
    30 GB OCZ vertex
    1 TB samsung F1
    Sapphire HD4850
    enermax infiniti 650W

Rettet en gang, sidst af Fmp ().

• du behøver ikke skrive img.

Jeg har selv det res, jeg bruger følgene måde.

Den inderster er tilbageløb og den yderste er udløb og den miderste bruges hvis du har 2 pumper, så blænd prob i den miderste men husk at brug PTFE-Tape ellers er den ikke tæt, men det har du vel også gjordt.

• gul tilbageløb. blå blændprop i såfremt du ikke har mere en en´ pumpe... rød er udløb

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

• okay det er os sådan jeg har samlet det.. så er jeg nok bare uheldig at få nogle dårlig pumper..skod

lamer jeres os som et akvarium nå det løber tilbage i res

E8500 E0
    Gigabyte EP45T-UD3R
    OCZ 1600 Mhz
    30 GB OCZ vertex
    1 TB samsung F1
    Sapphire HD4850
    enermax infiniti 650W

Originally posted by Fmp
    okay det er os sådan jeg har samlet det.. så er jeg nok bare uheldig at få nogle dårlig pumper..skod

lamer jeres os som et akvarium nå det løber tilbage i res

Der skal altså gerne være helt fyldt med vand, så det ikke kan skvulpe. Ellers kan det være dit problem..

• der kan ikke fyldes mere på uden det rander op over... da skruelugets gevind går et stykke ned i beholderen..

E8500 E0
    Gigabyte EP45T-UD3R
    OCZ 1600 Mhz
    30 GB OCZ vertex
    1 TB samsung F1
    Sapphire HD4850
    enermax infiniti 650W

Originally posted by Fmp
    der kan ikke fyldes mere på uden det rander op over... da skruelugets gevind går et stykke ned i beholderen..

Ja det er problemet med det res, og nej det kan ikke fyldes mere end han allerede har gjordt, har det selv og er også træt af de skvulpe lyde, men det du kan køre er at lade være med at fylde det helt op til kanten og så vil det ikke svulpe mod toppen, men skal siges at det ikke er et problem der ødelegger noget, da det går over kanterne til studserne så der kommer ikke luft i vandet ;)

Men det kan også hænge sammen med en kraftig pumpe det vil det self også larme mere af, men hvad fanden skal man så gøre :D

Det bliver sgu også et t-stykke for mig næste gang.

• skal der være luft i res for tro godt man kan få det meste ud, ved at hælde den på skrå???'

eller der skal måske være noget luft får at vandet kan udvide sig??

E8500 E0
    Gigabyte EP45T-UD3R
    OCZ 1600 Mhz
    30 GB OCZ vertex
    1 TB samsung F1
    Sapphire HD4850
    enermax infiniti 650W

Originally posted by Fmp
    skal der være luft i res for tro godt man kan få det meste ud, ved at hælde den på skrå???'

eller der skal måske være noget luft får at vandet kan udvide sig??

Ingen luft er optimalt. Må måske godt være lidt omkring proppen, men der mest for nemheds skyld.