Team Fortress Classic

• National Secret Agents Denmark
    irc.quakenet.eu.org #nsadk

Danmarks ældste Clan i TFC
    HalfLife Team Fortress Classic

Vi søger medlemmer der er aktive og seriøse spiller.

Alle der kunne ha lyst til og blive afprøvet og om man er clan materiale er velkommen til og kontakte os på vores irc kanal irc.quakenet.eu.org #nsadk .

Vi skal til og starte op med turneringer igen i blandet andet Uktfcl samt Clan Basen samt nogle andre ligaer så vi har virkelig brug for folk lige nu og her.

Nogle af de ting vi gør indbyrdes i clanen er blandet andet Netpartys 4 gange i året hvor vi er cirka 50 stk. samlet under et tag med mad og kok og alt.

Vi har også planer om at begynde og tag på ture med paint ball og andet sjovt men det er lidt op til folk selv..

Vi mødes næsten også hver eneste aften på team speak og får snakket lidt og spillet lidt
    Vi træner cirka 2 gange i ugen samt spiller omkring 1 til 2 kampe i ugen vi er lige nu 15 medlemmer og vi har plads til cirka 5 til 10 mere så vær velkommen til og komme på try hos os alle vil få en chance for selv om man ikke er den bedst fra start kan det være man kan blive det .

Server vi har
    1 stk. Team speake Server
    1 stk. Tfc Server
    1 Stk. Cs server

på nu værne tidspunkt vi regner med og få en eller to server mere inden for kort tid.

Så vi det er noget for dig med et kanon venskab samt en masse spilede og en masse gode oplevelser så kig forbi os.

Du kan også send os en mail på nsadk@get2net.dk
    Eller besøge vores hjemmeside http://www.nationalsecretagents.dk

MVH
    Cobra[NSA]DK

• master

du spiled næsten ikke det var noget andet vis du hade vært aktiv den gang men du var ikke spicel aktiv

samt ja vi går op i det seriøst men det er ikke noget med boss også vider og rang
    det har det aldrig vært det ved du også godt master

Originally posted by chippen
    master

du spiled næsten ikke det var noget andet vis du hade vært aktiv den gang men du var ikke spicel aktiv

samt ja vi går op i det seriøst men det er ikke noget med boss også vider og rang
    det har det aldrig vært det ved du også godt master

Jeg brugte utrolig mange timer på spillet, men jeg var ikke med til træning, det er korekt, fordi det lå kl 20.00 om aften og det kostede det hvide ud af øjene
    at være på nettet før kl 24.00 og p.g.a. arbejde var jeg ikke hjemme før kl 20.40 og skulle så først til at spise.

Der ud over kan jeg huske noget med din højre og venstre hånd, der var to personer under dig som stort set virkede som dine forlænget arme og makede man ikke ret efter jer 3, så kom man kun til at spille clan kamp hvis der manglede en på holdet.

• hold nu op master

med det fis du siger du først kunne spille efter 24 om aften hm sjovt

for os koster det nøjagtig den samme pris døgnet rundt

og til de store kampe bliver der sat det bedst hold man kan

og du trænte aldrig og en af grunden du ikke kunne være med i en cw

og højer og venstre hånd ved jeg ikke hvad du snakker om der

vi er cirka 50 personer af gamle nsaer der kommer til vorees lanpartys men har aldrig set eller hørt noget fra dig siden

og du var der faktisk aldrig

så stop det der
    det er dig selv der åbenbart hade et problem

• Det kan da godt være det kostede det samme for jer døgnet rundt, men worldonline havde på daværene de billigste priser og de faldt til 6 øre min efter kl24 og efter 1 times forbrug til 3 øre min.

mellem 18.00 og 24 kostede det 11 øre i min så min var altså billigste om aften og lørdag søndag med 6/3 øre min hele dagen.

Og så vidt jeg husker så var der mange der forsvandt fra "NSA" fordi der blev styret med hård hånd.

Ang Lan party: Nej jeg har aldrig været til jeres lan party ganske simpel fordi når man ikke er med i fældes skabet så gider man da heller ikke deltage i lanparty..... simpelt!

Alt dette jeg skriver her vil kunne bekræftes af Mr. Turbo en fældes bekendt af os to..... ;)

• jaja det er godt med dig vis du mener det når du aldrig møder op eller er med til noget som helst

så du mener det er en klike vi er nogen som har det sjovt
    vis du ville kunne da ha haft det lige så sjovt men du var der ikke

og at jeg har en højer og venstre hånd LOL
    til grin der du var der ikke så du ved faktisk intet om noget som helst

og syntes du er ved at være for flad og høre på busse mand der

• Jo det kan da godt være jeg er ved at være flad......

Men jeg giver da i det minste en god service........ ;)

• hvad er det dog for en gang pis og fyre af der

det er dig selv der har vært for slatten i betrækket

lær og lev med det du

og jeg skal da gerne tag en snak om dig med torben næste gang jeg snakker med ham

• Jammen gør det,snak lidt med Mr. Turbo...en af dine værste konkurenter på pc market (BJ-TRADING)
    det er han da p.... lige glad med,
    det eneste jeg sage var bare NEJ TAK til at være med og en begrundelse....... :]

Det var mere end jeg fik da jeg blev smidt ud, uden varsel var ens password lukket og bruger profil taget af hjemmesiden :] ingen begrundelse, ikke engang en mail eller en besked på icq om at man ikke mere var velkommen :]

DERFOR skriver jeg i denne tråd. :]

Fred være med dig ;)

• Hejsa

Nå så er Chippen dk øh nå nej Chippen tilbage igen LOL :)):)):)) du skal vist overveje lidt hvad du skriver her inde!!! du fare op i en spids vær gang der er en som siger dig i mod :] :baby:

PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3

Originally posted by master

Var han ikke bannede ?( Efter slagsmålet med Rotten ?(

øh jo det tror jeg nok
    men hvad næste gang kommer han nok tilbage som micro chippen LOL :rolleyes:

PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3

Rettet en gang, sidst af Brumbassen ().

• du er så fuld af løgn vi snakke om det på irc den gang
    og hvad fanden skal mit firma blandes ind i det her for

er det grundet du lider af et eller andet

der må da være noget om det
    snot unge

Originally posted by chippen
    du er så fuld af løgn vi snakke om det på irc den gang
    og hvad fanden skal mit firma blandes ind i det her for

er det grundet du lider af et eller andet

der må da være noget om det
    snot unge

Tag dog lige og tal pænt ! Der er da ingen der gider høre på sådan nogle udtalelser :evil: