Team Fortress Classic

Originally posted by chippen
    nå ja en af grunden til du røg ud var sørme du værken kan spille cs eller tfc

og kommer nok aldrig til det heller
    med de talenter du har der
    'LOL

"Man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus"

... Hvad med at du bl.a. lærer at stave før du begynder at snakke om andres manglende talenter for noget ? :))

...Jackass... :]

• Ta jer dog sammen

at begynder at blande chippens forretning ind i en tråd om at joins en klan er squ for lamt :]

Chippen
    snak nu pænt til folk det får man mest ud af ;)

Ellers vil jeg da bare sige at IMO er alle mods bygget på HL temmelig forældet efter hånden.

Prøv da noget af det nye :)
    Jeg holdt med at spille det ellers så gode spil CS
    da flok begyndte på alt mulig snyd.

GrillRotten
    at folk ikke kan stave er altså ikke noget man
    mopper dem med på et forum vi er nogle der har
    en grund til ikke at kunne stave så godt og personlige angreb af den slags er langt under lav mål
    FATTER DU DET :]

Har spillet meget Mohaa men blev vist for go til sidst for jeg nåede aldrig at spille mere end 15-20 minutter
    så begyndte folk at kalde mig snyder og hvad de ellers kunne finde på så fik det også ende.

nu køre jeg live fo rspeed det bliver jeg aldrig så god til folk kalder mig snyder LOL

• master dog
    har lige snakket med torben
    MR.turbo

han kan abselut ikke stå ind for hvad du sider og lukker ud her inde samt

du har heller ikke snakket med ham de sidst 2 år

så din udtalser er pur opspind

samt alle fik pænt at vide hvorfor de ikke var medlem af vores clan

det bekræfter MR.turbo også

og han syntes også du går lidt over stregen med og side og svine mit firma til uden grund
    da du aldrig nogen sinde har handlet hos os

så du skulle tag og styre dig lidt der

• Grillrotten har sån set vært efter os det sidst års tide uden grund da han heller aldrig har handlet hos os men syntes det er top og svine folk ind

bare han kan finde en lille grund til det

og han grund er nok at han er sort list hos os
    og kan så abselut aldrig nogen sinde komme til og handle her

men lad dog barnet svine mig ind grundet jeg er ordblind vis han har det sjovt med det så lad dog barnet
    som man siger

• Kan du blive ved ?

Hvorfor ikke bare droppe den diskussion ?

• Nu er det vist på tide at du lukker røven for hver gang i åbner munden så kommer der sgu lort ud..... Wee, du har røv i begge ender...

Så vidt jeg husker, så var det vist dig der kom efter mig forbi jeg gjorde folk opmærksom på hvordan du driver en forretning bag forhænget og hvordan du tiltaler folk når de er lidt kritiske.

Rent faktisk har jeg fundet ud af at jeg HAR handlet hos dig én gang.... desværre en gang for meget da jeg lige tjekkede op på det produkt jeg købt af dig sammen med en af mine venner. Det holdte heller ikke hvad det skulle... :] ....

Det er okey at være en gammel støder og ikke kunne skrive eller læse. Dem findes der jo nok et par stykker af, men når du snakker om andre folks manglende talent for noget istedet for at lige kigge op for at se om der virkelig er en glorie over fjæset på dig, så er er det sgu noget galt syntes jeg.

Gider egentlig ikke spilde min tid på at skrive til dig. Hvis jeg får lysten til en samtale på samme niveau som du fører for tiden, så tager jeg ned i den lokale børnhave istedet for. Der giver de sgu nok oven i købet et glas saft. :))

Originally posted by Soltani
    Så er det nok! X( Sidste Chance ellers lukker jeg sku tråden!

Luk den bare. Desværre kommer der aldrig fornuft ind i sådan en her tråd når folk først begynder... :]

• hm det er jo dig der sider og sjener os ikke omvendt du

husk det

og vis der er mangler på noget du har her fra så skriv til vores reklamasjon det er det den er der for
    for ellers har du ingen grund til og brokke dig på noget tidspunkt do

og dit eventyrlige brokken over os det holder jo slet ikke du aner intet om hvordan vi køre vores foretning og kommer heller aldrig til det

men det er nok der den er gal

• Gider ikke mere det her bullshit ... lukker og slukker tråden ...

hvordan en tråd der starter med nye trys til en clan kan ende med sådan noget her er mig en gåde.

smut ind på en ofir chat hvis i vil forsætte med mudderkastning på dette lave plan....

dem der har et problem med lukningen af tråden kan droppe en mail .. Christian@tweak.dk
    eller drop mig en PM !!