Softwarepirat hyggede sig... indtil....
-
-
Så kan han sku lære det.
23,9 millioner dask tak -
øh den er da pænt gammel den nyhed. 28. august
-
Åbner lige tråden selvom det er en gammel nyhed....
-
Der er jo så også en der har fået 7 års fængsel.
-
"En Lamborghini, en Hummer, tre Corvetter, en Lincoln Navigator, to Cessna-fly, en helicopter, en speedbåd og to brandbiler. Det er blot nogle af de ting, som 37-årige Danny Ferrer fra Florida nu bliver tvunget til at sælge, efter at være blevet idømt USA's måske strengeste straf nogensinde til en softwarepirat."
Det er s**** sygt !!
-
Fedt hjemmebrænderi han har gang i der
-
Haha minder mig om noget dinglebærrene har lavet med "The Bjarke". Totalt sej pirat. Han har 29 hektar lagerhal, og en ung i arbejde med støtte fra kommunen.
Huskværdige quotes:
"jeg har sagt det 1000 gange, stil dem op bagi sanne salomonsen"
"ha, mig fanger de aldrig. PISI (Pirater I Samarbejde, Ikk'å) er simpelthen bare for dumme. Min organisation er for stærk, den er for ELITE!"
(det ringer påd døren) "Argh! Det er PISI! Skyl, cderne ud i lokummet. Skynd jer, for helvede!" -
Originally posted by Slacker
Haha minder mig om noget dinglebærrene har lavet med "The Bjarke". Totalt sej pirat. Han har 29 hektar lagerhal, og en ung i arbejde med støtte fra kommunen.
Huskværdige quotes:
"jeg har sagt det 1000 gange, stil dem op bagi sanne salomonsen"
"ha, mig fanger de aldrig. PISI (Pirater I Samarbejde, Ikk'å) er simpelthen bare for dumme. Min organisation er for stærk, den er for ELITE!"
(det ringer påd døren) "Argh! Det er PISI! Skyl, cderne ud i lokummet. Skynd jer, for helvede!"Hehe ja det er fandme griner. Husker også at have set en video hvor en lille dreng bliver forstyrret af et par antipirater, som kigger ham over skulderen. Det blev han heller ikke glad for...