QuoteOriginally posted by argargar
eller 4800 for mit vedkommende.. minimum:(
det er fame mange timer man bruge på sådan ca. intet egentlig hvia man tænker over det...
QuoteOriginally posted by argargar
eller 4800 for mit vedkommende.. minimum:(
det er fame mange timer man bruge på sådan ca. intet egentlig hvia man tænker over det...
Ja - Jeg har 95 days played på min warrior - 20 dage til 60
2280 timer
En af mine guildmates gennem lang tid har 235 days played - 5640 timer oO
Til topic: 3 dage og 14 timer spillet, og jeg er level 34 med min lock (Skal opdatere min sig or profiler snart :P)
hmm på darkspear 4 dage og 12 time og er lvl 39
hvor ser man henne hvor længe man præcis har spillet... ??
QuoteOriginally posted by nonsens1
hvor ser man henne hvor længe man præcis har spillet... ??
Inde i spillet skriver du /played så står der hvor lang tid man brugte på at blive level xx og hvor lang tid man har spillet samlet
okay tak. nu er jeg lige startet helt forfra med mit eget account, men det skal jeg da lige lure på så jeg kan se hvor meget tid jeg så præcos bruger på der.
Er ikke lige sikker på om det er en af mine addons, der gør det... men så vidt jeg husker står det også hver gang du logger ind og dinger
finder jeg lige ud af næste gang jeg skal spile.. så kan jeg da lige give en tilbage melding om den også gør det ved mig.
QuoteOriginally posted by KarGa
Er ikke lige sikker på om det er en af mine addons, der gør det... men så vidt jeg husker står det også hver gang du logger ind og dinger
Det er "standard"
Warrior meget små 10 dage played lvl 60
så kan jeg lige selv være med.
2 dage 58 min og 28 sec. og jeg er lvl 22
ved ikke om det er hurtig eller langsomt. men det er også min første char.
QuoteOriginally posted by nonsens
så kan jeg lige selv være med.
2 dage 58 min og 28 sec. og jeg er lvl 22
ved ikke om det er hurtig eller langsomt. men det er også min første char.
1 dag 16 timer til lvl 30 på min warr
utroligt hva rested xp ka gøre :p
Brugte 12 dage /played på at blive 60 med min Warlock.
Mit råd er at du glemmer alt om tid, jeg tænker på ikke på tid eller noget andet. Jeg dræber dem jeg vil og spiller de steder jeg vil, hvis du tænker på at du skal nå level 60 på xx tid vil du blive træt af spillet.
Jeg har selv like 5 dage played (level 29), men lige så snart jeg er hjemme køre den minimeret på min pc lige meget hvad jeg laver. Så det giver alt sammen.
Gider ikke og spille wow bare for at stige lvl's, så det jo kun spild af penge. men da jeg spillede wow gratis, havde jeg træned en lvl 36 op på ca. 3 måneder
QuoteOriginally posted by HuleFanden
Mit råd er at du glemmer alt om tid, jeg tænker på ikke på tid eller noget andet. Jeg dræber dem jeg vil og spiller de steder jeg vil, hvis du tænker på at du skal nå level 60 på xx tid vil du blive træt af spillet.
Jeg har selv like 5 dage played (level 29), men lige så snart jeg er hjemme køre den minimeret på min pc lige meget hvad jeg laver. Så det giver alt sammen.
tænker nu heller ikke så meget på tid, syntes bare det sjovt og se hvor meget tid de forskellige bruger på at når hvor de er.. jeg unne godt ha nået længere men render for det meste rundt med min lillebror der inde som har en 60'er så jeg får jo ikke så meget xp som jeg ville gøre hvor jeg bare var mig selv. og så har jeg en veninde i lvl 5 som jeg så hjælper og der får jeg o slet ikke noget xp, og hende har jeg brugt mange timer på da hun har lidt svært ved at forstå spillet. så man kan sige jeg nu bare hygger mig med spillet, kæper ikke vildt for at komme op i level.
QuoteOriginally posted by Howa
Gider ikke og spille wow bare for at stige lvl's, så det jo kun spild af penge. men da jeg spillede wow gratis, havde jeg træned en lvl 36 op på ca. 3 måneder
der er da naturligvis tidspunkter hvor det er en fordel at lvl hurtigt! Hvis du gerne vil komme langt i spillet er det måske ikke så nemt at komme i gang med en lvl 60 rogue, fordi serveren er fyldt med rogues! Så det da rart at kunne lvl sin shaman, druid eller priest lidt hurtigt op, det jo ofte en class guilds gerne vil have!
Vil i se noget imponerende se nedestående link. 12.6gb Quest film
Træt af at læse, se hvordan questene klares på film.
Jeg klarede det ikke lige på 4 dage men 5 dage og 22 timer i følge /played men det er også første gang jeg spiller horde. Billigt og klart pengene værd.
QuoteOriginally posted by reveraNd
Vil i se noget imponerende se nedestående link. 12.6gb Quest film
Træt af at læse, se hvordan questene klares på film.
Jeg klarede det ikke lige på 4 dage men 5 dage og 22 timer i følge /played men det er også første gang jeg spiller horde. Billigt og klart pengene værd.
ja du er sgu en helt
19 dage på min rogue og 12 på min priest..