S: DFI Expert, 2GB Corsair, 4000+ SD *Låst*

  • Sælges omgående:


    DFI LP UT NF4 SLI-DR Expert, S939 (06/08/06) shg
    Corsair TWINX2048-4000PT, 2x1024MB (30/05/06) shg


    Salget er betinget af forudbetaling eller afhentning på min adresse.


    Solgt: DFI ~ Mads(mail) 900,-
    Solgt: Corsair ~ Luminandes 1300,-
    Solgt: AMD 4000+ ~ Luffe2805 750,-


    Tråden er lukket.

  • hvad er hbo på tingene? og er der kvit på

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

    Rettet en gang, sidst af Karse ().

  • Smid et fornuftigt bud, så kan vi altid snakke vidre derfra. Angående kvitteringer, ja de er selvfølgelig med, om ikke andet kan man printe dem online ved shg.

  • Quote

    Originally posted by Luminandes
    Sælges det samlet eller enkeltvis? er interesseret i dine ram. Vil godt smide en 1300,- for dem ^_^


    *Edit*
    Glemte lige at spørge hvorhenne i landet du boede?


    1300,- noteret og accepteret hvis der ikke kommer nogen højere. Jeg bor tæt ved Gram(6510) :)

  • Hvor meget skal du have for bundkortet, er et bud på 400kr pp helt ved siden af?


    Der er ikke andet hardware du står og mangler som fx en psu?


    Edit: glemte helt at spørge hvor meget af det orginale tilbehør der følger med?


    Og evt. grund til salg?


    Mvh Stubkier

  • Quote

    Originally posted by BajsK


    1300,- noteret og accepteret hvis der ikke kommer nogen højere. Jeg bor tæt ved Gram(6510) :)



    Passer mig helt fint da jeg tit er i haderslev pga beredskabet. Så er køreturen derfra jo knap så lang hehe :)


  • Ja det er helt og aldeles ved siden af. Grund til salg er Conroe opgradering. Udover det kan jeg sige at _alt_ tilbehør følger med, den er trods alt kun lidt over en måned gammel.


    Det sælges kun for kolde kontanter.

  • Quote

    Originally posted by Sensation
    De der Corsair ram, har du OCet dem?
    For jeg mener jeg har læst en test hvor de kunne op mod de 290+mhz, så ville da godt lige hører hva du kører dem og hvad du har prøvet?


    Mvh Mads :T


    Jeg har slet ikke haft dem clocket over spec.

  • Quote

    Originally posted by BajsK


    Ja det er helt og aldeles ved siden af. Grund til salg er Conroe opgradering. Udover det kan jeg sige at _alt_ tilbehør følger med, den er trods alt kun lidt over en måned gammel.


    Det sælges kun for kolde kontanter.


    Det er bare iorden, skulle jo starte et sted. Så må jeg jo prøve med et andet bud.


    I starten har du angivet et HBO for alle delene til at være 2500kr pp. Hvis man tager de bud du har fået på de andre ting og lige laver lidt hovede regning bliver det til at bundkortets HBO må være ca 450kr pp.


    Så hvis jeg nu byder 500kr pp så er du kommet over dit HBO.


    Mvh Simon Stubkier

  • Quote

    Originally posted by Luminandes
    Forresten hvornår regner du med at slutte tråden ? For jeg er ikke hjemme de næste 2 dage pga øvelse i kbh med beredskabet ;(


    Du kan få ram idag, hvis du ønsker det.

  • [/quote]


    Det er bare iorden, skulle jo starte et sted. Så må jeg jo prøve med et andet bud.


    I starten har du angivet et HBO for alle delene til at være 2500kr pp. Hvis man tager de bud du har fået på de andre ting og lige laver lidt hovede regning bliver det til at bundkortets HBO må være ca 450kr pp.


    Så hvis jeg nu byder 500kr pp så er du kommet over dit HBO.


    Mvh Simon Stubkier[/quote]


    hbo på bundkortet er 750,- , og pt har jeg fået et bud via mail på 900,-
    Jeg har dog ikke hørt mere fra manden, om han står ved budet, kan jeg så ikke sige.

  • Quote

    Originally posted by BajsK


    Du kan få ram idag, hvis du ønsker det.


    Ok idag kan jeg nok ikke. Kan du ikke sende en PM med din messengerkonto så kan vi lige snakke videre, er ikke helt sikker på hvilken dato vi er tilbage fra kbh

  • Quote

    Originally posted by BajsK


    hbo på bundkortet er 750,- , og pt har jeg fået et bud via mail på 900,-
    Jeg har dog ikke hørt mere fra manden, om han står ved budet, kan jeg så ikke sige.


    Okay vil godt byde de 750 kr, så må du sige til hvis den køber du har via mail falder fra. Enten via pm, eller bare ved at poste i denne tråd


    Mvh Simon