Originally posted by sunshine2003

Snak pænt dit fjols ....
    Håber ikke du downloader det ulovligt.. noget galt i at sige det ...

Ja giv mig dit kontonummer ....

For at sige det pænt? Er det dit problem? Er det ikke mit problem om jeg så downloader piratkopieret?

Og helt klart jeg giver dig mit kontonummer, sorry for offtopic.

Jumpstyle er for grinern, endda os for grinern at danse! Giver bare ikke høj bonus når man ligner en klovn på dansegulvet :D

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

• hvis man kan finde ud af det gør man ikk :). Men der er mange som ikke kan finde ud af det. inkl mig.. det er meget sjældent du finder en jumpstyle video med folk som virkelig kan finde ud af det..

Originally posted by Malone
    For at sige det pænt? Er det dit problem? Er det ikke mit problem om jeg så downloader piratkopieret?

Og helt klart jeg giver dig mit kontonummer, sorry for offtopic.

Om du så downloader 24/7 er det dit problem, men det er ikke noget der skal diskuteres her på tweak.dk, og det er du udmærket godt klar over!

• Hvis i vil hører noget nice Jumpstyle så skal i hører :

- DJ Coone
    - DJ Marcky
    - Jeckyll And Hyde, han har lavet de aller mest fede jumpstyle sange
    - DJ W4cko, er også nice, men ikke så kendt,
    - DJ Furax, det samme som DJ W4cko

Nå men anyways det er noget meget nice musik de laver.
    Og forresten, jeg kan danse det meste af hvad Twisty laver :P bare ikke så præcist :P
    Den hvor man drejer 360 grader rundt og 180 grader.
    Jeg mangler bare et publikum til min mixer pult, for så ville jeg fyrre den sygeste jumpstyle fest af !!!
    Kommer for håbeligt med en video her til vinter :P Indtil videre , EVERYBODY JUMP TO THE BASE DRUM!!!

Christian aka "DJ STATIC - the danish jumper static" :P

• Velkommen til tweak, også lige en lille detalje... Tråden er af lidt ældre dato ;)

Oprindeligt indlæg af sunshine2003

Hvordan kan du have sangen 2minutter efter???

Håber ikke du downloader det ulovligt..

Hva sker der lige for den kommentar?
    Så hvis jeg kender en quote fra en film, DLer jeg så også den ulovligt?
    jesus