hydro @ paradise hotel twins

• sad og kedede mig 10 min her på arbejde og tænkte at jeg var ret træt af at se standard baggrunden , så lavede sq bare et nyt ^^
    der er kun brugt photoshop og imageready, tvillingerne er taget fra FHM, men den hvide farve der normalt er rundt om dem var ikke helt hvid så der var lidt arbejde i at få det til at se godt ud, men ja hvad synes i?

http://img241.imageshack.us/img241/7906/babes31copyum1.jpg

1280*1024

evt ændringer som kritik?

-E6600
    -Abit AW9D
    -Corsair pc5400c4
    -1X WD raptor 36GB..
    -2X Seagate 7200.10 250gb
    -ASUS 7900GT TOP 570:800
    -Thermaltake Armor + Bigwater

Rettet en gang, sidst af Porre_kaj ().

• fange din opmærksomhed, ! simpelthen! ;) sørge for at der er balance, og så synes jeg det er sjovt at den faktisk lige passer med 3 * 5 ikoner, hehe så kan man også holde lidt orden

ps undskyld det der logo der men hvis det ikke er der er det ikke lovligt at ha det baggrund her hehe selvom ledelsen nok ikke bliver glade alligevel ;)

-E6600
    -Abit AW9D
    -Corsair pc5400c4
    -1X WD raptor 36GB..

Rettet en gang, sidst af Porre_kaj ().

• Hmm, synes den boks er irriterende :rolleyes:

Ville nok have valgt en anden farve til den. Og måske undladet det pattern du har lagt på. Eller i hvertfald undgået at det dækker over tøserne.

• desværre hehe det er er en af de første gange jeg "chopper" og hvis jeg klipper damerne ud og lægger dem foran ligner det kacke! ^^ så skal jeg droppe pattern helt, men så synes jeg det virker alt for enkelt

-E6600
    -Abit AW9D
    -Corsair pc5400c4
    -1X WD raptor 36GB..

• Synes også det er lidt ærgeligt at dejlige damer skal "dækkes" med den slags

Synes faktisk også den boks giver mere ubalance i billedet end den gør balance, især fordi den er så uhamonisk i forhold til "logo" - for mig er der ingen gennemgående æstetisk værdi idet det bare ser ud som om der er sat en kasse ind, et logo ind og to damer.

Jeg ville nok prøve at skabe nogle linjer i billedet så man lige som kan se at tingene hænger sammen, fx kassen har en funktion, logoet ligger snitmæssigt ens med kassen osv.

Det lyder måske lidt groft men det er på ingen måde for at være grov - som bare min personlige holdning - håber det er ok :)

• Kan vist ikke siges meget anderledes. Jeg synes det ligner .... heller ikke ment ondt herfra. Men jeg kan virkelig ikke se noget godt i den komposition. Men øvelse gør mester, så bare klø på. :9xo

• hehe tager det ikke så tungt ^^ men selv synes jeg det ser meget godt ud, ;P

-E6600
    -Abit AW9D
    -Corsair pc5400c4
    -1X WD raptor 36GB..