Hvilken cafe i Århus?

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Boomtown.... :D




    Ellers Mackies Pizza.


    Uhh ja, Mackies er sgu god mad :)


    Har været derinde en del gange med kæresten og min kusine som bor i Århus.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Uh, nu tænkte jeg ikke lige på et sted hvor man kan spise, men bare et sted hvor man kan få en øl eller en kop kaffe:-)
    Så er Mackies eller Boomtown nok ikke lige det bedste:-)


    Har hørt om cafe Smagløs og cafe Svej, er det godt?
    Nå ja, og prisen er ligegyldig

  • Quote

    Originally posted by Sukkerfar
    Uh, nu tænkte jeg ikke lige på et sted hvor man kan spise, men bare et sted hvor man kan få en øl eller en kop kaffe:-)
    Så er Mackies eller Boomtown nok ikke lige det bedste:-)


    Har hørt om cafe Smagløs og cafe Svej, er det godt?
    Nå ja, og prisen er ligegyldig


    For søren da der er nok en der har fat i noget guld der hva? ;)
    Good luck :)

  • Quote

    Originally posted by Sukkerfar
    Uh, nu tænkte jeg ikke lige på et sted hvor man kan spise, men bare et sted hvor man kan få en øl eller en kop kaffe:-)
    Så er Mackies eller Boomtown nok ikke lige det bedste:-)


    Har hørt om cafe Smagløs og cafe Svej, er det godt?
    Nå ja, og prisen er ligegyldig


    Har aldrig været på Smagløs, men Café Svej er et fint sted, men mange af stederne ved åen minder meget om hinanden, både prismæsigt, udvalg osv.

  • Quote

    Originally posted by Sukkerfar
    Ja, det har jeg også set at alle cafeerne ved åen ligner hinanden, og de er vist ikke så hyggelige.


    Jeg synes nu at der er et super hyggeligt miljø dernede, og holder af at komme der...Du skriver at de "vidst" ikke er så hyggelige? Har du ikke været på nogle af cafe´erne ved åen før?

  • der ligger en lille mexicaner bag ved globenflakket, La fiesta hedder den vist.


    De laver SUPER mexicanermad derinde, prøv deres hjemmelavede nachos (altså ikke KIM's posenachos) men pas på med at æde for mange bønner... man prutter nogelt så meget af dem :O


    EDIT: det er nok mere en restaurant, men alligevel god at tage kæresten ind på

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Quote

    Originally posted by Foxx
    der ligger en lille mexicaner bag ved globenflakket, La fiesta hedder den vist.


    De laver SUPER mexicanermad derinde, prøv deres hjemmelavede nachos (altså ikke KIM's posenachos) men pas på med at æde for mange bønner... man prutter nogelt så meget af dem :O


    EDIT: det er nok mere en restaurant, men alligevel god at tage kæresten ind på


    Ok, den der med date og så prutter meget, det holder jo ikke så godt

  • Quote

    Originally posted by Sukkerfar


    Ok, den der med date og så prutter meget, det holder jo ikke så godt


    hallo, hun kommer også til at gøre det :D, så er det jo et fedt. Men så længe man kan slippe dem ud stille og roligt uden at de sige noget, så er det vel ok :ph34r:

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200