Morgenmad / Lillebror

• Jeg synes: Fokus ligger helt forkert på den mælkekarton, som du selv påpeger. Farverne er noget blå i det.
    Kompositionen kan jeg egentlig godt lide, men det ødelægger det desværre helt for mig at fokus ligger helt i forgrund.

Originally posted by THe_BLacK_BIrd
    Well, har lige fået et nyt kamera, og ville lige lege lidt med det, har ikke helt tjek på alle detaljer og finneser om hvordan det bruges endnu, men tog det her billed, og kunne rigtig godt lide det, og ville bare lige spørge hvad i synes om det, gerne konstuktiv kritik

Det er da glædende at du synes godt om din lillebror, men selve billedet er for utydeligt og er måske lidt for blåt. Næste gang du "fanger " ham så sørg for at få hele ansigtet med. Det er sjældent at halve kroppe og ansigter bliver gode på et foto. Men bliv bare ved, du skal nok få et godt billede med dit nye kamera. Der er kun en måde du kan lære at kende det på; ved at tage en masse billeder og prøve de forskellige indstilinger. Måske kunne politikens bog om Digital fotografering gavne???

[SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

• Er det fordi du har fået et nyt mobil kamera og vil høre vores reaktion på kvaliteten? For jeg kan altså ikke helt se noget som helst i det billede. Det ligner noget man har taget med et mobilcam lige over bordkanten. Fokusering ligger helt forkert og sidst men ikke mindst er der da ikke noget interresant at kigge på?

Nej, jeg har ikke fået det forkerte ben ud af sengen og du må ikke mistorstå det - men forstår bare ikke helt...

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Originally posted by Søndergård
    Er det fordi du har fået et nyt mobil kamera og vil høre vores reaktion på kvaliteten? For jeg kan altså ikke helt se noget som helst i det billede. Det ligner noget man har taget med et mobilcam lige over bordkanten. Fokusering ligger helt forkert og sidst men ikke mindst er der da ikke noget interresant at kigge på?

Nej, jeg har ikke fået det forkerte ben ud af sengen og du må ikke mistorstå det - men forstår bare ikke helt...

Tror ikke du har ramt helt ved siden - syn's også det ligner et snapshot med et dårligt mobilkamera. Og det er så det. :rolleyes:

• Jeg er ikke særlig fascineret. Det er for mig at se bare et utydeligt billed, taget med et billigt kamera og med fokus på et ret besynderligt sted. :boxed:

Men ok, øvelse gør mester. ;)

• nu pakker folk det ind herinde så vil egentligt lige skrive hvad jeg tror alle de andre tænker:

lad da være med at poste et billede bare for at poste noget. tag nogle gode billeder og paste dem hvis det er noget specielt. (med specielt mener jeg ikke motivet, men derimod kvaliteten af billedet...du kan evt se mere her i forum for at se hvad de andre paster)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Rettet en gang, sidst af Fragman ().

Originally posted by Fragman
    nu pakker folk det ind herinde så vil egentligt lige skrive hvad jeg tror alle de andre tænker:

lad da være med at poste et billede bare for at poste noget. tag nogle gode billeder og paste dem hvis det er noget specielt. (med specielt mener jeg ikke motivet, men derimod kvaliteten af billedet...du kan evt se mere her i forum for at se hvad de andre paster)

NU skal du jo tænke på at alle starter et sted, og desuden er ikke alle lige kritiske. The Black Bird har jo lov til selv at synes at hans billed er flot, og han lige så meget ret til at poste det og bede om kritik, som fx _What_ eller andre fra foto-eliten.

Her skal være plads til alle.