CS connection timed out ???

• Ok jeg fatter nok ingen ting af det her...

Jeg kører dualboot XP og Vista RC1.

Jeg har lige været til lan i weekenden og havde ingen problemer med at spille cs. Heller ikke online det virkede fint nok.

Nu er jeg så hjemme ved mig selv igen og skulle lige teste og cs virker ikke fra vista. Den kommer til precaching resources også for jeg en time out.

Hvis jeg går i winXP virker det fint nok er kun i Vista jeg har problemer herhjemme men det virkede da jeg var på lan.

Nogen der har en ide om det ????

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• routeren giver dig ikke en ip som den skal...en repair burde løse det..medmindre der er en bug..evt install fejl...prøv en reset af router først.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Rettet en gang, sidst af Fragman ().

Originally posted by Fragman
    routeren giver dig ikke en ip som den skal...en repair burde løse det..medmindre der er en bug..evt install fejl...prøv en reset af router først.

Den har været hevet fra og er sat til igen, jeg har kørt repair, renew via console syntes sgu jeg har prøvet ALT.

• har du prøvet det andet netkort ?

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    har du prøvet det andet netkort ?

Ja gør ingen forskel, men det må jo være noget med mit inet men altså kun i vista :(

• min mate havde samme problem han slettede bare den fil der hedder ClientRegistry.blob også virkede det, dog kom det igen 6 timer senere så slettede han den bare igen og side har der ikke været problemer med det :P

System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

Originally posted by SaLtUm
    min mate havde samme problem han slettede bare den fil der hedder ClientRegistry.blob også virkede det, dog kom det igen 6 timer senere så slettede han den bare igen og side har der ikke været problemer med det :P

Den er ikke problemet så simpelt er det ikke desværre. Har slettet den og har hentet steam install og lavet helt ny installation og det giver samme resultat. Mit bud er at vista har lavet noget fuck på den connection som er mit hjemme lan.

Problemet er jeg kan bare ikke få vista til at glemme det har set mit netværk herhjemme. For tror den har lavet kage i noget der :(