Thaddius og Disconnects

• Mit guild har fornyligt nakket Gluth og vi er begyndt at prøve Thaddius, problemet er dog at hver gang Thaddius bruger Polarize får jeg Lagspikes og/eller disconnecter.

Jeg kører konstant på 80-100ms overalt i azeroth og omkring 80 ping på ventrilo. Jeg har prøvet at slå alle mine addons fra og sat alle video detaljer på det laveste og lukket alle programmer undtagen WoW, men resultatet er det samme.
    Jeg har prøvet at opdaterer mit netkort og har slået Flowcontrol,
    Hardware Checksumming og Interrupt Moderation fra, men det hjælper ikke.

Computer speccs:

AMD 3400++
    1024 DDR Ram
    Marvell Yukon 88E8001/8003/8010 Netcard
    Geforce 6800GT Graphic Card
    100 mbit forbindelse (Deler den med omkring 80-100 andre)

Derudover har jeg også slået følgende funktioner fra på mit netkort:

Flowcontrol
    Hardware Checksumming
    Interrupt Moderation

• Heyyy.
    Der er mange der har det problem, og det er Blizzards servere som ikk kan klare den boss. De er igang med at opgradere hardware på alle deres server i forbindelse med Expansion også, nogle af serverne har fået den opgradering allerede :)
    jeg sidder med en 512 forbindelse, med alle mine addons på, og en halv dårlig PC, og klare den fight rimelig fint. andre er der bare anderledes :/ så det er forskelligt fra person til person.
    Vi har efter erfaring opdaget at hvis man prøver Thaddius før kl 23 stykker, så er det tæt på umuligt. alt for meget lag pga der er andre i naxxamas på samme tid.
    så vi venter gerne til kl 23 :)

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W