Indlæg af Dreadfull

    Jo selvfølgelig, det er Radeon 4650 HD, men har aldrig kunne finde en driver der passede til computeren/motherboardet, der har altid været problemer med dem jeg har installeret, bortset fra den som lå på cd'en.

    Har aldrig kunne finde en driver til mit grafik-kort som virkede, har kun den jeg har fået med fra producenten.
    Det skyldes at computermærket er rimelig ukendt(har ikke engang kunne finde deres hjemmeside)


    Men hvis det var driveren, ville jeg så ikke havde haft samme problem før, da mit batteri virkede?

    Nej desværre, garantien på batteriet er kun på et halvt år.


    Er det muligt at den ved høj belastning kræver så meget strøm, at PSU'en i bærbaren simpelthen ikke kan følge med eller bliver overbelastet fordi der ikke er noget batteri i?

    Det sker forholdsvis hurtigt 2-5 minutter, prøvede lige at afspille en HD film og der gik den ned efter 2 minutter, men den blev ikke lige så varm som før, så begynder at tro at det ikke er dét som er problemet.

    Min bærbar er lidt over et år gammel, og batteriet er fornylig blevet helt dødt og har derfor taget det ud.
    Så min bærbar kører direkte fra opladeren, og det virker fint når den bare skal browse/arbejde.
    Men når jeg spiller på den eller ser film, så slukker den bare lige pludseligt.


    Den kører desuden bedre(længere) på "powersaver" end på "high performance", den crashede én gang i løbet af en time da jeg så en norm.kval film på "powersaver", mens den crashede efter kun 30 sekunder på "high performance".


    Her er et screenshot af HWmonitor mens jeg ser film på "powersaver": http://imageshack.dk//viewimag…=/imagesfree/vqW42948.jpg


    Her er et screenshot hvor jeg har spillet 5mins HoN på "High performance" her har GPU'en været oppe på 80 og processoren på 50(screenshottet er taget efter jeg har lukket spillet ned): http://imageshack.dk//viewimag…=/imagesfree/8S943492.jpg

    Mit guild har fornyligt nakket Gluth og vi er begyndt at prøve Thaddius, problemet er dog at hver gang Thaddius bruger Polarize får jeg Lagspikes og/eller disconnecter.


    Jeg kører konstant på 80-100ms overalt i azeroth og omkring 80 ping på ventrilo. Jeg har prøvet at slå alle mine addons fra og sat alle video detaljer på det laveste og lukket alle programmer undtagen WoW, men resultatet er det samme.
    Jeg har prøvet at opdaterer mit netkort og har slået Flowcontrol,
    Hardware Checksumming og Interrupt Moderation fra, men det hjælper ikke.


    Computer speccs:


    AMD 3400++
    1024 DDR Ram
    Marvell Yukon 88E8001/8003/8010 Netcard
    Geforce 6800GT Graphic Card
    100 mbit forbindelse (Deler den med omkring 80-100 andre)


    Derudover har jeg også slået følgende funktioner fra på mit netkort:


    Flowcontrol
    Hardware Checksumming
    Interrupt Moderation