ADD-Ons - nybegynder

• ja der sker meget lidt herinde, og ikke rigtigt noget der hjælper folk synes jeg...

er selv begyndt og er nu lvl 16½ så er begyndt at have lært at styre osv MEN jeg mangler sq nogle add-ons.

de skal ligges i mappen med add-ons, og wow finder det jeg jeg har fået som kan vise koordinater, men hvordan aktiverer man det ingame ?

har i andre forslag til lovlige addons enhver bør have, så paste venligst link og en lille forklaring til dem.

på forhånd tak.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• ja jeg er..nick overgnu..er lvl 18 nu...men damn man spilder meget tid med at rejse med quests og lede efter ting og personer ..kan se addon når jeg logger ind...men ved ikke hvordan jeg bruger det...

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    ja jeg er..nick overgnu..er lvl 18 nu...men damn man spilder meget tid med at rejse med quests og lede efter ting og personer ..kan se addon når jeg logger ind...men ved ikke hvordan jeg bruger det...

Jeg vil da med glæde hjælpe dig :P