Formattering giver problemer

• Jeg er netop (2 timer siden) kommet hjem fra en bytur. Da jeg kommer hjem vil mit windows ikke boote, så jeg vælger at formattere. Formateringen går fejlfrit. Det første jeg vælger at installere efter windows er mine lyd driver, som jeg hår på cd fra producenten. MEN, efter et reboot af systemet efter installation af lyddrivers, spiller mit system INGEN lyd overhovedet. Da min pc fungerer som "stereoanlæg" går det mig noget på! Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad der kan være fejlen.

Kan det være mig, der har været for ivrig i at høre musik, og installeret lyddrivere før at opdatere windows, eller er der noget galt med de drivere jeg bruger? Mit lydkort er et Creative LD Audigy.

ALLE forslåg er påskønnet!!!

Jeg har prøvet at installere de drivere jeg har liggende på min backup hdd, men det hjælper NADA. Jeg forstår ikke hvad der er galt!

Jeg håber virkelig at i kan hjælpe!

Mvh. -Sandman-

Ps. Hvis admins vælger at flytte denne tråd, vil en PM desangående være meget påskønnet :)

• Det er noteret ;)

Jeg har hentet de _NYESTE_ drivere fra http://www.creative.com og det virker som smurt nu!

Eller mange mange tak for hjælpen! Og den lille lektion i noget som jeg er gået hen og blevet rusten til ;)

Og så vil jeg godt have lov til at bekræfte Burgers signatur, Ham Friedeick Nietzche havde ret, lykken er en kvinde! Det har min bytur vist ;) Jeg møste en sød pige I Gøteborg, det er ufatteligt hvordan et 1 mins opkald fra sveriga kan give en et smil på læben :)

Mange mange tak for hjælpen!!!

Jeg holder tråden åben for folk der evt. har samme problem. Og for lidt chit chat som kun kan forstærke den dejlige atmosfære som er her på tweak.dk! :cheers:

Mange venlige hilsner -Sandman- "som nu installerer chipset drivere ;)"

• Skulle det da være en anden gang :D

Lyder som om din bytur gik som smurt, held og lykke med hende... :cheers:

Kan også bekræfte Burger's sig, lykken er sQ at have en kvinde omkring sig. :D

• ja, det ved jeg, sku bare ha det med driver installationen på plads! nå, men så må jeg heller igang med at installere de forbandede drivere! :boxed: