Så har jeg fået smidt vand på, og er i gang med at oc'e, den bliver 38 grader ved 1 times prime og 2.7Ghz 1.65Vcore, har så prøvet 2.75Ghz men så vil den kun 24min's prime, tror i jeg kan smide mere efter den? Den bliver jo overhovedet ikke varm.

Vcore til en Opteron 165?
-
-
tror godt den kan 1.7 uden de store problemer...men vær opmærksom på at du for det første måske er nået så langt som cpuen vil og at ekstra volt dermed ikke hjælper...samt at det er muligt at futte skidtet af langsomt indefra, hvis du når for højt op.
-
Jeg tror også nok at min max'er ud ved 2.7GHz med vcore på 1.62(bios) / 1.616 (cpu-z). Jeg har i hvert fald ikke turde gi den mere at leve, da jeg synes den blir ret varm...
-
Okay.
Prøver lige med 1.68 Vcore.
-
Det gav ingen forskel med 1.68Vcore, men vil lege vidre med det i aften.
Har lige snakket med min far, fordi det ser ud til at skruen ikke er skruet helt ind, han sagde så at han ikke gad spørge min mor om en svensnølge så han skruede den bare fast med hænderne, så nok derfor den har dryppet, så bliver nød til at skille det af igen
-
hvorfor ikke bare spænde den men en fastnølge\svensknøgle ?
-
Fordi jeg også havde glemt nogle andre ting, men nu det sat op igen og køre fint, så må vi se om den begynder at dryppe