Nyt job, nogen forslag?

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Det kan godt være svært at få job som 17 årig, fordi der ikke er så lang tid til at du bliver 18, og så er der mange firmaer der ikke vil have dig osv..


    Ja det er rigtig irriterende... Jeg var dog så heldig at få job som opvasker for godt et år siden, og nu har jeg så arbejdet som bartender og tjener samme sted i snart 5 mdr. Så det er sku fedt, blev også kåret som årets bartender derude hehe :P
    Men træls at der ikke lige var nogle håndværkere der kunne bruge en arbejdsdreng. Overvejer lidt selv at tage ud og høre om noget lignende, indtil jeg om en måned eller lignende kan komme i lære som elektriker. Har fået tilbudt plads, men har dog et sted jeg 20 gange hellere vil hen.

  • flyttemedhjælper :)


    jeg hjalp til i et møbel firma til at starte med :) nu er jeg chauffør for samme firma.. kan hilse og sige.. sofa.. + 1 sal / 2 sal + 1 mand = ikke sjovt

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Har selv lige sagt op som opvasker/oprydder efter to år. Hvis du kan undgå det, så gør det, det mest røvesyge job der findes, men når der ikke var noget at lave sad vi og så fjernsyn med en bajer, det var fint nok. Nu er jeg så blevet ansat i daglig brugsen som flaskedreng, det lyder pisse ringt men det er faktisk røv nemt arbejde. Så hvis du bor omkring en brugs, netto eller sådan noget, spørg der.

  • Quote

    Originally posted by Kisker^
    flyttemedhjælper :)


    jeg hjalp til i et møbel firma til at starte med :) nu er jeg chauffør for samme firma.. kan hilse og sige.. sofa.. + 1 sal / 2 sal + 1 mand = ikke sjovt


    Nej, det er bestemt ikke sjovt at løbe med selv, gør vi også :D


    Men det var også det første jeg søgte, men de mangler ikke :(


    Men håber ekstremt på Voetmann imorgen :dance:

  • Quote

    Originally posted by Kisker^
    flyttemedhjælper :)


    jeg hjalp til i et møbel firma til at starte med :) nu er jeg chauffør for samme firma.. kan hilse og sige.. sofa.. + 1 sal / 2 sal + 1 mand = ikke sjovt


    Pfff, en sofa, ingenting.


    Et 64 kg tungt CRT TV, se det slæber man ikke bare sådan lige op og ned.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Pfff, en sofa, ingenting.


    Et 64 kg tungt CRT TV, se det slæber man ikke bare sådan lige op og ned.


    Kan godt høre du ikke er flyttemand :))


    Du ville lave store øjne hvis du en dag høre hvad der er 1-mands ting, og hvad der ikke er.. Det er altså ikke for småbørn, og det er så ufatteligt hårdt somme tider :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Midlertidig


    Kan godt høre du ikke er flyttemand :))


    Du ville lave store øjne hvis du en dag høre hvad der er 1-mands ting, og hvad der ikke er.. Det er altså ikke for småbørn, og det er så ufatteligt hårdt somme tider :rolleyes:


    Narj, flyttemand er ikke lige noget for mig. Ikke at jeg godt kan lide at knokle (til tider), men fik nok ved at kigge på de flyttemænd der flyttede ting for mig i sin tid.


    Men nu er sofa og et 32 widescreen crt tv måske heller ikke sådan ting man ene mand lige kan holde nemt ved.

  • 2 personers sofaer er meget nemme.. Du tager den på højkant over ryggen, og holder den oppe ved at tage fat i de tvær-halløjsaer der er midt på sofaen nede under :)


    Men widescreen fjernsyn kan man ikke tage ene mand gennem døre, men ellers kan det godt lade sig gøre, med lidt duft-stoffer :finger:

  • Quote

    Originally posted by Midlertidig
    2 personers sofaer er meget nemme.. Du tager den på højkant over ryggen, og holder den oppe ved at tage fat i de tvær-halløjsaer der er midt på sofaen nede under :)


    Men widescreen fjernsyn kan man ikke tage ene mand gennem døre, men ellers kan det godt lade sig gøre, med lidt duft-stoffer :finger:


    Har nu slæbt rundt på et par fladskærme.. Umuligt er det ikke ;) . (Og det er ikke de små af slagsen) .


    Ang. flytning af sofaer, så er en billig 2 personers ikke så svær nej, men de dyre af slagsen er ofte voldsomt tunge.
    Da jeg kørte for Danbo i sin tid, var jeg ude for at køre til klokken 3 om natten, og der er en tung 2 personers virkelig ikke det man har mest lyst til at bakse op på 3. sal.. Uanset hvor god plads der er på trappeopgangen.
    (der er rent faktisk nogle københavnere der ikke har noget imod at få leveret møbler om natten.. :crazyeyes: )


    En god sækkevogn er ofte guld :)


    -Flyttemand er sgu hårdt arbejde, men et job der ofte er gode penge i. Især hvis man godt kan li' overarbejde.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb


  • Nej fladskærme er ikke så slemme igen nej, som CRT ;)


    Ang lønnen.. Tjah, jeg får 61,- i timen :boxed:


    Ved at jeg ved Voetmann vil få knap 80,- i timen, så jeg skal bare videre..