Skrønen om mobility drivers

  • er fordi de ikke passer til alle mobility kortene 100% , ikke fordi man ikke kan finde en "generel" driver.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • nej hvorfor skulle jeg dog have det.....har du papir på din skrøne da?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • hmm, mener jeg faktisk jeg skulle på min toshiba, da skærmen ellers ikke ville køre 1024 pga. et eller andet messed up i højre side af skærmen... Men nu er det jo ikke laptops man spiller på alligevel, så er vel underordnet med de sidste 10% der er i nyere drivere?

  • Quote

    Originally posted by bublegum
    Man kan da fint spille på en laptop :D


    Gad nok ikke prøve Fear i 1024 eller 1280 res på en laptop med eyecandy :P


    Må ta' LAAANG tid at gennemføre..

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Gad nok ikke prøve Fear i 1024 eller 1280 res på en laptop med eyecandy :P


    Må ta' LAAANG tid at gennemføre..


    ruller fint på et 7600 med 512MB RAM

  • på en bærbar kører en omega driver i næsten alle tilfælde bedre end ati's... mange gange passer mobility grafikkortene ikke til driverne. dette er omega noget bedre til at håndtere.

  • njae...som standard desktops måske, men for at få det skal du ofre en hel del mere end på en desktop.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    njae...som standard desktops måske, men for at få det skal du ofre en hel del mere end på en desktop.....


    Nææ faktisk ikke.. Jeg kører en del nye spil på min bærbar, bl.a. Flatout 2 - og det trækker alligevel en hel del.


    7600 med 512MB og så en Core Duo, det virker altså godt !



    Men jeg synes at jeg ser en tendens til at folk bare VIL have ret.. Hvis folk vil samle en computer der skal bruges til at spille lidt på, så hører man aldrig folk snakke om de mest ekstreme indstillinger som tvinger de fleste computere i knæ, for der er rimelig opløsning og kvalitet fint nok til gaming.


    Men så snart de hører ordet "bærbar" og "spille", så er der et eller andet der brænder over, for så SKAL det bare være højeste opløsning i alt, og med sygeste grafik.. Hvor er sammenhængen??


    For at man kan spille på en bærbar, så behøver man altså ikke skrue fuldt op for alt før at spille kan startes - det virker fint selvom alt ikke står på det højeste..

  • det var jo ikke det jeg skrev .....jeg skrev at skal du have en bærbar med samme specs som den vildeste desktop, så kommer du af med nogle flere kroner...har ikke skrevet noget som helst omkring det gfx kort....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Jeg skriver "med eyecandy", hvad tror du der ligger i det? - Tror du jeg mener noget et 7600 godt kan håndtere?


    Hvorfor tror du jeg sætter en " :P " derind, fordi jeg synes den er super flot, eller fordi det var en hentydning til det ikke er unødvendig luxus jeg "brokker" mig over for sjov?

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Jeg skriver "med eyecandy", hvad tror du der ligger i det? - Tror du jeg mener noget et 7600 godt kan håndtere?


    Hvorfor tror du jeg sætter en " :P " derind, fordi jeg synes den er super flot, eller fordi det var en hentydning til det ikke er unødvendig luxus jeg "brokker" mig over for sjov?


    Tja med dine indlæg de seneste par dage, så ved jeg ikke hvilken kategori jeg skal sætte dig i.


    Men der er altid folk der skal overdrive, og sige at man ikke kan spille på bærbar, fordi at alt bare skal være på højeste - det er der også mange stationære der ikke kan.


    Ang. smiley, så kan jeg jo også sidde og svine dig til den helt store medajle, og så sætte en smiley bagefter - vil det ændre hvad jeg har skrevet? Nej vel?



    Korte af det lange: Man kan sagtens spille på en bærbar!