Billeder der skal hænge på betonvæg uden at bore huller ? [update]

• Jah okay, hvis man selv lapper hullerne efter sig. Tænkte mere på det bare blev gjort, når man flyttede ud igen.

Tror jeg satser på dobbeltklæbendetape indtil videre.

Originally posted by Macimuz

Jah okay, hvis man selv lapper hullerne efter sig. Tænkte mere på det bare blev gjort, når man flyttede ud igen.

Tror jeg satser på dobbeltklæbendetape indtil videre.

Det er nemt at lappe hullerne. Du behøver ikke engang fancy spartelmasse. Jeg fyldte bare vores huller med tandpasta og mallede over, da vi flyttede :)

Originally posted by fhqwhgad
    Det er nemt at lappe hullerne. Du behøver ikke engang fancy spartelmasse. Jeg fyldte bare vores huller med tandpasta og mallede over, da vi flyttede :)

Det var da en fusket løsning, som næppe er godkendt af Flemming Leth :))

Originally posted by fhqwhgad

Ha ha, det er nok en af de mest fuskede løsninger jeg har hørt i lang tid :)) . Tror de ville glo lidt på skolen, hvis jeg gik og fyldte tandpasta i hullerne rundt omkring på skolen..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by Macimuz
    Med den fremgangsmåde kan jeg stadig anvende de nævnte betonkroge.

PROBLEM SOLVED ;)

Tja måske ???
    hvis du ellers kan affinde dig med at du er nødt til at lappe de store huller som betonkroge altid laver når de skal trækes ud efter brug!! Det er som regel ikke så svært endda- ud over at du skal male hele opgangen over!
    Jeg vil personligt anbefale dig at gå i boghandelen og købe SCOTCH POWER TAPE, som er en dobb. klæbende tape som kan tages af igen uden at lave huller. Den skulle efter matr. info kunne holde mindst 400 gr. på hver i flere år. Brug 2 eller evt. 4 stk. hvis billederne er tunge (alt er relativt!!?!)
    Kan godt forstå hvis du vælger at være solidarisk med din farmand...... ;) ;)

[SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

• JA JA JA og så stort tillykke med fødselsdagen! :clap: de første 24 år :cheers:

ASUS EN9600 GT
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

Originally posted by Legolas

Tja måske ???
    hvis du ellers kan affinde dig med at du er nødt til at lappe de store huller som betonkroge altid laver når de skal trækes ud efter brug!! Det er som regel ikke så svært endda- ud over at du skal male hele opgangen over!
    Jeg vil personligt anbefale dig at gå i boghandelen og købe SCOTCH POWER TAPE, som er en dobb. klæbende tape som kan tages af igen uden at lave huller. Den skulle efter matr. info kunne holde mindst 400 gr. på hver i flere år. Brug 2 eller evt. 4 stk. hvis billederne er tunge (alt er relativt!!?!)
    Kan godt forstå hvis du vælger at være solidarisk med din farmand...... ;) ;)

Store huller ved betonkroge ?

Hmm, det kan ret nemt dækkes til med maling, så ser man egentlig ikke rigtigt det.

Sagen til jeg valgt den løsning er også muligheden for bedre at kunne justere på billederne. Samtidig skulle de rammer afbilledet tidligere tilpasses ydereligere for at ville kunne hænge på væggen med dobbeltklæbende tape. Dette kunne selvf. gøres med nogle tråklodser.

Anyways, nu hænger rammerne der i hvertfald.

[Blocked Image: http://alcoholic.dk/view.php?id=175&thumb=true]

Billederne er ikke blevet justeret 100% korrekt endnu. Dertil er det noget gammelt "kunst" som sidder i rammerne. Dette skal selvf. skiftes ud med de ønskede stykker kunst.

JA JA JA og så stort tillykke med fødselsdagen! :clap: de første 24 år :cheers:

Og mange tusinde tak :cheers:

• Ja, iaften når du jo nok ikke at hænge "dine fotoklatter op" men på billedet ser det nu ganske fint ud alligevel!
    Tillykke med resultatet- din familie og dine gæster vil ganske givet blive blive påvirket af din opfindsomhed og kommentere din ide. :)

ASUS EN9600 GT
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

Ja, iaften når du jo nok ikke at hænge "dine fotoklatter op" men på billedet ser det nu ganske fint ud alligevel!
    Tillykke med resultatet- din familie og dine gæster vil ganske givet blive blive påvirket af din opfindsomhed og kommentere din ide. :)

Lige indtil jeg bliver vækket en nat af, at de falder ned :))