Ny scooter/knallert

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Din maxi, er det med gear?


    Niks "KL" modellen er med kickstarter og bagstøddæmper ;)



    "Midlertidig" - Ja gu fanden er den det, det en puch for silvan ;O Men de 2200kr ku jeg godt li :D

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • hehe, ok :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Kan anbefale , Suzuki DM50 Samurai ! Den rykker koster ca 3000 på dba, der er 2 gear. Mega fed kværn, og den er let at skifte ting på.


    Så er der Yamaha FS1 4Gear. Som jeg selv har. ALT for fed kværn ( kan tunes ustyrlig meget , hvis man vil kører på bane .. ) er nem at kører på, er nem at skifte dele på. Bare dejlig ..


    Disse kan varmt anbefales!!



  • Tsk, Min Rally kan rykke fra den der NRG så let som ingenting :D Får taget nye billeder i dag, så kan jeg lige vise dig den.


    Cylinder: 47.6 EVOLOTION
    Karburator: 21mm
    Luftfilter: Powerfilter
    Udstødning: Technigas NEXT
    Krumtap: Racing
    Variomatic: Maloussi Multivar m/ 5g ruller
    Skiverne pillet :boxing:



    Rykker 110 på lige strækning efter bil. Men den går lige noget hurtigere ned af bakke :D Men ellers er din NRG da pisse flot. Du får lige en Ekstra Høj :)


  • hehe mange tak;) jeg vil ikk tune min da jeg ikke gider sidde med en bøde pludselig... :oops:


    Men det lyder nice med den der opsætning :9xo


    x høj til dig også :cheers:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Ja den køre sgu pisse godt. Den har lige stået stille i 8 dage, første gang på kickstarteten så var den der :D .. Hele opsætningen kan fås ved protuna for små penge hvis det er, tak for den x-høje.