AplusCase Twin Engine

  • bestemt ...kan faktisk godt lide stilen...kan man købe de 250mm blæsere i løssalg ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg syntes testen var lidt "flad" Der mangler noget i den syntes jeg. F. eks. Måtte der gerne have været sat hw ind, ville gerne se om de kæmpe blæsere faktisk hjalp noget når de var skruet ned, ud over der kan godt være skjulte irritations momenter når man sætter hw i. Hvad er kabinettet lavet af? Virker det solidt/ eller en smule vakkevornt i det? Men ellers var det en ok test.

  • Jeg har den forige version af aplus kabinettet, med kun 1 x 24 cm blæser på siden. den er effectiv, ved laveste omdrejninger, og der er lige plads til asus 7600gt silence ( en kæmpe køler på grafikkortet). Den kan blive rigtig effectiv, hvis man husker at montere en 12 cm. blæser bag på dem ( f.eks 12bd northq)
    ( grafikkort målte, 42 grader efter 1 times spil kingkong 1200x 1024. m stuetemp ca. 27 grader)
    (blæseren larmer ca 18db ) ( terminal take, bruger en blæser som larmer ca. 15 db)


    Det ville være rart at vide om der er plads til grafikkorts med store passive kølere, da det er kabinetter med sådanne blæsere man leder efter . :crazyeyes:
    Den nye kabinet, virker udmidelbart tykkere i godset, end den gamle.


    Den enorme luftstøm, må have svært ved at komme ud af kabinettet, uden hjælp af udsugnings blæser. Derfor håber jeg den også bliver målt med 12 cm støjsvag blæser monteret. :idea:


    Jeg kunne også tænke mig at der blev målt om blæseren i front, overhovedet, er til nytte, når harddisk holderen sider på tværs og , måske stopper luft strømmen. :oops:


    P.g.a de store blæsere, så håber jeg også, at støjniveu, bliver målt, for her er der ikke så stort udvalg i 24cm blæsere, så man er lidt mere afhængig af det monteret. :9xo


    Men de har jo skarp konkurence af f.eks kandalf kabinettet fra terminal take ( importørene i danmark, har vidst ikke fundet ud af at den også fåes med 24 cm blæser i siden.)
    :boxing:
    Men udmidelbart, så tror jeg Aplus kabinettet, har potentiale til at lave en enorm effectic luftkælet system, som er rimelig støjsvag. :pokey: