Okay for en luftkølet 3700+ på std vcore?
-
-
Det ser da rigtig godt ud
Er den stabil og kom evt. med nogle benchmarks?
Og hvor varm er den?
-
Originally posted by Don_Jabbe
Det ser da rigtig godt udEr den stabil og kom evt. med nogle benchmarks?
Og hvor varm er den?
Ikke helst stabil
Den er 56 grader... -
Det ser da rigtig godt udEr den stabil og kom evt. med nogle benchmarks?
Og hvor varm er den?
Jeg har vist ikke rigtig set nogen være i nærheden af stabil ved 3g på std vcore
Men den får jo bare noget spænding så kan man se derfra. -
Originally posted by Slacker
Jeg har vist ikke rigtig set nogen være i nærheden af stabil ved 3g på std vcore
Men den får jo bare noget spænding så kan man se derfra.Nej, synes og den var lidt syg, hvis det var
-
Nej, synes og den var lidt syg, hvis det var
Den ER syg no matter what..
-
Damnit, så er det bare på med fætterens mach og op med volten, jæs sør
-
Originally posted by M.Beier
Damnit, så er det bare på med fætterens mach og op med volten, jæs sørJeg gætter på coldbug et sted mellem 0 og +15C
Men den fortjener næsten at komme i et ordentligt bundkort. Men mit kommer jo så også ud snart, så det kan vel fixes.. -
Originally posted by M.Beier
Damnit, så er det bare på med fætterens mach og op med volten, jæs sørHehe du har måske heller ikke set nogen lignende?
QuoteMen den fortjener næsten at komme i et ordentligt bundkort. Men mit kommer jo så også ud snart, så det kan vel fixes..
Vi kan bare bytte...
-
Originally posted by Slacker
Jeg gætter på coldbug et sted mellem 0 og +15C
Men den fortjener næsten at komme i et ordentligt bundkort. Men mit kommer jo så også ud snart, så det kan vel fixes..ahh, der kom vi til den del der fik mig væk fra AMD... Coldbug...
Men stadig, mach II og så bare 2.15v på CPU ;P
-
3ghz std core er sku da vildt jeg skal sku tæve min for at komme der op.
-
Jeg sider også med en 3700+Sandiego. På mit dfi mobo. Og den kører pt. 2905MHz Prime stabil i 5 timer. Idle temp. 30-31 gr. Load 46-47 gr. Med min Tunia tower 120.Med en vcore på 1,525
-
Originally posted by dkwesth
Jeg sider også med en 3700+Sandiego. På mit dfi mobo. Og den kører pt. 2905MHz Prime stabil i 5 timer. Idle temp. 30-31 gr. Load 46-47 gr. Med min Tunia tower 120.Jeg er overbevist om at jeg kunne få denne stabil ved 3100+ på mit DFI.. Du skal huske at dette er standard vcore. Dette indebærer så den usikkerhed at jeg ikke selv har arbejdet med den cpu, så ved ikke helt hvordan den reagerer, men må sige at det virker ret meget som om den er villig ud fra den samtale jeg havde med butcher på msn mens han lavede det.
-
Det er også mine ram der hænger med røven. Så jeg får den ikke meget højere
-
Originally posted by dkwesth
Det er også mine ram der hænger med røven. Så jeg får den ikke meget højereDividers ftw
-
Ja der er sgu godt gang i svinet. Jeg ville dog lige finde et stabilt sted sådan lidt hurtigt i går, så lige pt kører den 2860, og her er den 150% stabil. Den skal maxes en gang når der er komsammen med slacker... :hb:
-
er det en AM2 socket cpu ?
jeg skal sku op på 1,7v på min san diego for at komme op på 3Ghz
-
tillykke med lækre cpu du har fået fingerne i
du kan sagtens køre med 3ghz til daglig min har kørt 3ghz ved 1,42v i ca 2 månder på luft og den 8 timers prime 95 stabil med 1.47v -
Originally posted by Nigel_death
er det en AM2 socket cpu ?jeg skal sku op på 1,7v på min san diego for at komme op på 3Ghz
939.
-
Hvad med en primetest?
OC'et kan vel ikke rigtig bruges til noget før den er blevet testet ordentligt.