Har lige hentet mbm, men mit problem er at mit bundkort ikke er med over listen. Hvor kan jeg finde plugings el. lign til mit mobo, som er et Asus A8N-sli premium
mvh
Bjarke
Har lige hentet mbm, men mit problem er at mit bundkort ikke er med over listen. Hvor kan jeg finde plugings el. lign til mit mobo, som er et Asus A8N-sli premium
mvh
Bjarke
MBM er stort set ikke blevet opdateret efter NF4 indtog på markedet - der findes dog uofficielle packs på nettet til f.eks. DFI's Ultra-D kort og lignende, ved dog ikke hvordan det ser ud med de andre kort.
hvis det ikke er muligt at bruge dette gamle prog, kender i så et program der kan holde øje med mine temps, og skrive det diskret på mit skrivebord... og det soft der fulgte med mit mobo er ikke en mulighed da det sucks big time.
mvh
Bjarke
ja mbm er svært at vænne sig af med at bruge.....og har ikke fundet en egent kandidat der kan erstatte det totalt.
Ved ærlig talt ikke hvad folk bruger længere - kører stadig med MBM.. du kan jo læse på XS og Google dig lidt frem og se om der er lavet noget til dit kort.
QuoteOriginally posted by Alaza
Ved ærlig talt ikke hvad folk bruger længere - kører stadig med MBM.. du kan jo læse på XS og Google dig lidt frem og se om der er lavet noget til dit kort.
Har googlet i næsten en time uden held.... det er ret sørgeligt egentligt. Utroligt at det skal være så besværligt at få noget til at virke på nyt HW, som har virket gennem så mange år på alt det gamle lort man har haft