Paris Hilton i Guiness Rekordbog

  • Jeg kan da godt se at det er plat og synes ikke det hører hjemme i Guiness, men derfor behøver jeg da ikke have ondt i røven over hende bare fordi jeg synes det er sjovt samtidig.


    Vi kan godt blive enige om at nogle folk (Dem der har lavet undersøgelsen) har for meget tid, men altså, dem om det - Hvis det er det folk synes er interessant så lad dem da.


    Men jeg kan altså ikke se hvad den laver i guiness, det er da ikke nogen reel rekord :))

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Som sagt før, så er hun i mine øjne indbegrebet af en person som folk bare elsker at hade.
    Hun jo ikke ligefrem grim.
    Hun er altid med der hvor det sker.
    Hun har r...n fuld af penge.
    Virker ikke rigtig til at have de store bekymringer.


    Hende må man da bare hade ;)
    Anyway....Nu er det heller ikke sådan at jeg er tilhænger af hende og umiddelbart så virker det jo heller ikke som om at det er hendes intelligens, der trykker hende platfodet.
    Jeg tør faktisk godt påstå at hun ikke er med til at ændre "folks" opfattelse af Blondiners mangel på intelligens.


    PS. Jeg har ikke noget at udsætte på blondiner :9xo


  • Og den sætning kunne nok opnå en plads for den mest ligegyldige tilføjelse :)) Hehe hun har squ ikke for mange brikker at flytte rundt med, men det lader til hun nyder at være i søgelyset som blondinernes førehun

  • lidt klamt at tage folk med i rekordbogen for sådan noget p**!


    System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

  • ikke for at lyde ironisk , men den der kunne du også tage med ham iover pm karga :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Kanont, nogen får ondt i røven over en morsom nyhed. Eller der er måske noget galt i, at finde indlægget morsomt ? 8o


    Anyways, tak for et humoristisk indslag ;)


    Btw, så er den her tråd godt nok fyldt meget ligegyldig snak, fordi nogle ikke kan finde ud af gebærdige sig, men det er vel efterhånden hverdagskost herinde :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Kanont, nogen får ondt i røven over en morsom nyhed. Eller der er måske noget galt i, at finde indlægget morsomt ? 8o


    Anyways, tak for en humoristisk indslag ;)


    Btw, så er den her tråd godt nok fyldt meget ligegyldig snak, fordi nogle ikke kan finde ud af gebærdige sig, men det er vel efterhånden hverdagskost herinde :boxed:


    Helt enig :boxed:


    Synes sgu den her nyhed var lidt sjov :)) Men dem som ikke synes det, kunne jo bare lade være med at skrive i den.


    Og ja, jeg var godt nok også med til at lave en masse ligegyldige indlæg i den her tråd, men synes et eller andet sted det var nødvendig.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina


  • :9xo


    godt gået grill


    :cheers:

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • så noget om de 2 søstre på VH1 i går og man kan nedgøre dem nok så meget , men de forstår sg* at tjene penge.


    Hendes søster solgte åbenbart nogle tasker i kina og japan osv og det tjente hun så 28 mio $ på årligt 8o


    og det er jo bare en af indtægterne.


    Yderligere stod der er at de som minimum ville arve 150 mio $ hver


  • hmm .. måske man skulle prøve gøre sig til over for en af de tøser 8)


    måske den går hvis jeg er ny barberet :T

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Originally posted by Johnni


    hmm .. måske man skulle prøve gøre sig til over for en af de tøser 8)


    måske den går hvis jeg er ny barberet :T


    ha ha ja klart ;) :))


    Det kan godt være de virker som nogle hjernedøde dåser, men de forstår sg* også at tjene deres egne penge må man sige


  • Jeg har også indtryk af at hendes søster er noget klogere.
    Men det er da helt korrekt at de begge er ret gode til at udnytte de færdigheder de nu engang har. Det kan da godt være at Paris Hilton er ekstrem dum, men hun forstår da at komme frem i verden, uden nogle rigtige talenter.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Jeg har også indtryk af at hendes søster er noget klogere.
    Men det er da helt korrekt at de begge er ret gode til at udnytte de færdigheder de nu engang har. Det kan da godt være at Paris Hilton er ekstrem dum, men hun forstår da at komme frem i verden, uden nogle rigtige talenter.


    Måske hendes store talent rent faktisk er at være dum? :))


    Udover at være født i den rigtige familie, så formår hun i hvert fald 110% at tiltrække en masse opmærksomhed mod sin person, og når man så samtidig har mulighed for at bruge de rigtige kontakter, og på den måde skabe en god forretning, så er der stor chance for succes.


    Så selvom Paris Hilton står for den totale modsætning af hvad jeg f.eks. gør, så ta'r jeg alligevel hatten af for det både hende og søsteren har opnået. Det er ikke noget hvem som helst bare gør.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Måske hendes store talent rent faktisk er at være dum? :))


    Haha, ja. Jeg er ret sikker på at hun engang har udtalt at hun slet ikke er så dum som folk tror. Det hele skulle være et "act" for at promovere sig. Jeg mener helt bestemt hun sagde at hende og Jessica simpsons begge kørte den stil.


  • Jo, men tror nu ikke det er fordi de har forstand på forretning, men nærmere fordi de er kendte.
    Det er også lidt nemmere at gøre forretninger når bankbogen er fuld:-)


    Man kan jo heller ikke ligefrem sige hendes musik er det bedste, men det sælger hvis man er kendt