E-bay mail. Har ik noget der

• Har lige fået en mail om Ebay. Personen skriver "I'm still waiting the package to arrive What happened? Please mail me ASAP or I will report you to ebay."

Hva fanden? Jeg har sgu ikke noget der. Er det spam eller?

Originally posted by Marquis
    Tja spam vil være mit gæt. Prøv at tage et screenshot af mailen og smid her så vi kan se den :)

Hvad er det? Den vil bare hente guide.php.
    Jeg tror sgu det er spam også.

• Er også hændt mig. Jeg har taget det som spam :rolleyes:

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

Originally posted by momonoa
    Er også hændt mig. Jeg har taget det som spam :rolleyes:

Okay, jeg tager det også som spam. Hvis det også er sket for andre, så er det nok. Doh. Hvad faen vil han have jeg skal gøre, sende ham en tilfældig pakke? :D

• Meget simpelt, bruger han dit rigtige navn i mailen eller?

For de har ikke ubegrænset adgang... Derudover er det meget let at se på emailen... Letteste såfremt du er itvivl - er at sende en mail til ebay med den mail og få valideret om det er fake eller sand, de skal skam nok være flinke til at hjælpe.

Originally posted by M.Beier
    Meget simpelt, bruger han dit rigtige navn i mailen eller?

For de har ikke ubegrænset adgang... Derudover er det meget let at se på emailen... Letteste såfremt du er itvivl - er at sende en mail til ebay med den mail og få valideret om det er fake eller sand, de skal skam nok være flinke til at hjælpe.

Har slettet mailen, og så ikke noget navn overhovedet. Der stod de skrev mit account name "for at være sikker" bla bla, men der stod intet. Sikkert fake.

Originally posted by flying-trickster

Okay, jeg tager det også som spam. Hvis det også er sket for andre, så er det nok. Doh. Hvad faen vil han have jeg skal gøre, sende ham en tilfældig pakke? :D

Eller mangler han bare en papkasse :)

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein