Slow download

• Ja, som titlen siger "slow download"... jeg har været igang siden kl 11:20 og den er squ stadig kun på 12% i blizzard downloader, bliver også ved med at få beskeded "Your computer appears to be behind a firewall" og "The tracker is not responding" nogle der kan hjælpe? Smide et link til en anden side at downloade patchen fra? Nogle af mine venner har gjort det på 5 min så kan simpelt hen ikke forstå hvorfor det lige går så langsomt hos mig? Ja...jeg har firewall fra!

Well, håber nogle kan hjælpe eller komme med nogle gode svar.

-Iz

• Tusind tak for linket KarGa, men er det sikkert? Ved godt det er en danse site osv, men vi har lige haft en guildie der fik rppet sine account pga nogle havde luret hans password. Regner selvfølgelig ikke med at du ville smide et link der kan medføre disse ting.
    Har du selv downloadet patchen der?

-Iz

Originally posted by Izaka
    Tusind tak for linket KarGa, men er det sikkert? Ved godt det er en danse site osv, men vi har lige haft en guildie der fik rppet sine account pga nogle havde luret hans password. Regner selvfølgelig ikke med at du ville smide et link der kan medføre disse ting.
    Har du selv downloadet patchen der?

-Iz

Jeg tror nu nok boomtown er sikker nok.
    Der udover har dailyrush også altid wow patchen, og altid der jeg henter mine.

• Så lige at det koster penge at blive medlem hos boomtown, så tror bare jeg bruger blizzard downloaderen, det er faktisk også kommet igang nu, er på 38% men ellers tak for hjælpen Niller og KarGa.

Så lige at det koster penge at blive medlem hos boomtown, så tror bare jeg bruger blizzard downloaderen, det er faktisk også kommet igang nu, er på 38% men ellers tak for hjælpen Niller og KarGa.

det er gratis at være basic member...

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

Hvad er forskellen på basic member og city member?

til download... springer man alt kø over hvis man er city member + man får nogle rabatter på andre ting og sådan...

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

• Tak.

Jeg har altid troet at man kun kunne downloade en ny patch efter kl.11 men det er bare noget jeg har bildt mig selv ind eftersom at man først kan spille efter 11 på onsdage så var jeg da sten sikker på at man også først kunne downloade efter kl 11 men det kan man altså sagtens gøre før?

Tak.

Jeg har altid troet at man kun kunne downloade en ny patch efter kl.11 men det er bare noget jeg har bildt mig selv ind eftersom at man først kan spille efter 11 på onsdage så var jeg da sten sikker på at man også først kunne downloade efter kl 11 men det kan man altså sagtens gøre før?

Ja da. Jeg henter den altid før. Det går meget hurtigere ved 8 - 9 tiden!