Rogue PvP dagger build

  • jeg ville nok ikke tag nogle af de builds der kan bedst lide seal fate når det kommer til pure pvp preparation er en CD user build og er ikke glad for CD users siden at hvis man er afhængi til dem kan man kun være god hvert 5 minute og det stinket hvis man laver fixed pvp som mig :ph34r: expose armor er imba mod warriors og især de satans protection warriors i full wrath elementium shield og widows embrace som har flag ikke sjovt at critte for 300-500 der :boxed:

  • Quote

    Originally posted by W2B
    jeg ville nok ikke tag nogle af de builds der kan bedst lide seal fate når det kommer til pure pvp preparation er en CD user build og er ikke glad for CD users siden at hvis man er afhængi til dem kan man kun være god hvert 5 minute og det stinket hvis man laver fixed pvp som mig :ph34r: expose armor er imba mod warriors og især de satans protection warriors i full wrath elementium shield og widows embrace som har flag ikke sjovt at critte for 300-500 der :boxed:


    Tak for input, men kunne man få lov at købe et par punktummer og kommaer? ;)


    Jeg har også kigget på et par seal fate builds, men vil tro jeg prøver et prep build først, så kan det være jeg prøver et seal fate senere.

  • Quote

    Originally posted by W2B
    du behæver ikke minde mig om de satans kommaer og punktumer de er irriterende :pokey: men har du gode sværd og daggers? eller kun gode daggers?


    Som du kan se i linket i min sig, har jeg ikke en skid endnu, men jeg er næsten revered med Stormpike, så regner med at få Electrified Dagger (og måske en gang The Lobotomizer), og så vil jeg tro jeg køber Scarlet Kris til offhand.

  • http://www.wow-europe.com/en/i…5010000105005003000000000


    Her er et glimrende dagger build, hvis man ikke kun vil kunne klare sig uden cooldowns hele tiden...
    Hvis jeg var dig ville jeg vælge sword da de er SINDSYGE, efter hvad jeg kan huske ;) - Dog det sidst jeg spillede var på test realm da man kunne teste naxx, tog ofte 2-3 spillere uden sap med cooldowns som sword rogue er det virkelig noget der er overraskende stærkt, du skal bare lige være forberedt på at dagger er bedst til instant kill, hvilket du ikke kan med et sword build, dog ville jeg tage dagger build af hensyn til dit gear, dagger er nemt at få vild dmg med.. Sword kræver lidt epics før det er virkelig godt, men smag og behag.. Hvis du har brug for sword build kan du bare bygge udfra det link jeg har øverst, og tage efter sword ting.. Overraskende nemt at lave godt build :P

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Originally posted by guGGe
    http://www.wow-europe.com/en/i…5010000105005003000000000


    Her er et glimrende dagger build, hvis man ikke kun vil kunne klare sig uden cooldowns hele tiden...
    Hvis jeg var dig ville jeg vælge sword da de er SINDSYGE, efter hvad jeg kan huske ;) - Dog det sidst jeg spillede var på test realm da man kunne teste naxx, tog ofte 2-3 spillere uden sap med cooldowns som sword rogue er det virkelig noget der er overraskende stærkt, du skal bare lige være forberedt på at dagger er bedst til instant kill, hvilket du ikke kan med et sword build, dog ville jeg tage dagger build af hensyn til dit gear, dagger er nemt at få vild dmg med.. Sword kræver lidt epics før det er virkelig godt, men smag og behag.. Hvis du har brug for sword build kan du bare bygge udfra det link jeg har øverst, og tage efter sword ting.. Overraskende nemt at lave godt build :P


    Tak for input.
    Jeg starter med at prøve det prep build jeg selv postede. Kan være jeg prøver dit forslag hvis jeg bliver træt af CDs.
    Tror ikke jeg går swords foreløbig, men måske engang.